همزمان با روز میلاد مبارک و خجسته حضرت فاطمه زهرا (س) شهرداری مشهد در اقدامی جالب به بانوان دوستدار محیط زیست هدیه ای می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  ابوالفضل کریمیان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت : جدیدترین سیستم جمع آوری پسماند خشک بصورت هوشمند و آنلاین می باشد بدین صورت که با نصب هریک از نرم افزارهای جمع آوری هوشمند پسماند های بازیافتی (بازیافت آنلاین) که در واقع شامل سه شرکت(اکو -بهروب -بازیست) می باشد ،اگر در طول روز میلاد حضرت زهرا(س) هریک از بانوان مشهدی مبادرت به تحویل پسماند های بازیافتی نمایند مبلغ مبادله پسماند های بازیافتی دو برابر محاسبه می گردد.

سازمان پسماند شهرداری مشهد به بانوانی که امروز اقدام به مبادله پسماند‌های بازیافتی خود کنند، هدیه می‌دهد. این سیستم یکی از بهترین و راحت ترین روش هایی است که شهروندان می توانند به سهولت و با مزایا و امتیازات بیشتر در راستای حفظ محیط زیست مشارکت نمایند.

 به گفته او برای شهروندانی ک هنوز با این سیستم آشنایی ندارند، می توانند با ارسال کلمه هوشمند به شماره 30008228 لینک سه شرکت (اکو- بهروب -بازیست) را دریافت کنند تا خودرو طبق اعلام زمان در خواست شهروند به محل مراجعه و ضمن توزین پسماند های خشک ،کیف پول شهروند به شکل آنی شارژ گردد و یا از دیگر خدمات مانند :شارژ تلفن – پرداخت قبوض و یا بخش کمک به نیازمندان و محرومان (نیکوکاری )استفاده نمایند.

انتهای پیام//ا.د.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.