کشف ۴۳ میلیارد مواد غذایی احتکار شده در قم

فرمانده انتظامی استان قم از کشف ۴۳ میلیارد ریال مواد غذایی احتکار شده در استان قم گفت: این مواد شامل ۱۹۰ تن روغن خوراکی و ۶۶ تن شکر می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم گفت: با دریافت خبری مبنی بر احتکار مقادیر زیادی انواع مواد غذایی در ۳ باب انبار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی به همراه کارشناسان سازمان صمت به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در بازرسی از انبار‌ها مشخص شد موجودی کالا‌ها با سامانه ثبت کالا مطابقت ندارد بنابراین با انجام اقدامات اطلاعاتی محل دپوی مواد غذایی شناسایی و کشف شد.

سردار میرفیضی گفت: ماموران در بازدید از محل دپو مشاهده می‌کنند، ۲ دستگاه کامیون در حال بارگیری روغن و شکر هستند که با هماهنگی قضائی صورت گرفته کالا‌های بارگیری شده تخلیه و یک نفر متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: از ۳ انبار بازرسی شده در مجموع ۱۹۰ تن روغن خوراکی در بسته بندی با اوزان مختلف و ۶۶ تن شکر کشف شد.

سردار میرفیضی گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار