القاصی مهر گفت: برنامه ریزی دقیق برای سهولت در تردد زائران حسینی یک ضرورت است و همه نهاد‌ها بایستی پای کار آمده و برای رفع موانع اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در اربعین امسال با توجه به اینکه قرار نبود زائران عزیز از مرز‌های زمینی به کشور عراق سفر کنند و نبود زیرساخت‌های لازم برای پذیرایی و اسکان آنان در پایانه مرزی مهران، مشکلاتی در زمینه اسکان و تردد زائران فراهم شد که خدا را شکر با مدیریت صحیح، اتفاق خاصی رخ نداد.

سردار دلاور القاصی مهر امروز در نشست کمیته امنیتی انتظامی اربعین حسینی که در استانداری ایلام برگزار شد گفت: لازم است از همین الان برای اربعین حسینی سال آینده برنامه ریزی جامع و کامل صورت گیرد تا بتوان در صورت باز شدن مرز‌های زمینی و ریشه کنی ویروس منحوس کرونا، خدمات بهتر و ویژه‌ای به زائران اربعین حسینی داده شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: برابر پیش‌بینی‌های صورت گرفته در صورت ریشه‌کنی ویروس منحوس کرونا و باز شدن مرز‌های زمینی برای سال آینده، باز هم شاهد حضور باشکوه زائران در پایانه مرزی مهران خواهیم بود.

سردار القاصی مهر گفت: تا اربعین سال آینده بیش از ۷ ماه فرصت داریم که می‌طلبد همه دستگاه‌ها پای کار آمده و شرایط تسهیل تردد زائران را با استفاده از تکمیل زیرساخت‌ها در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.