مجید باشعور گفت: خوشبختانه تاکنون مخاطبان نمایشگاه مجازی کتاب تهران، برای ثبت سفارش‌های خود مشکلی نداشته‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان - مدیرمسئول انتشارات تایماز گفت: ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت عادی پیش رفت و با تغییر خاصی در این زمینه روبرو نبوده ایم. زمانی که ناشر تمام مدارک مرتبط با ثبت نام در این رویداد ادبی را داشته باشد، در زمینه ثبت نام با مشکلی مواجه نمی‌شود.

در دوره اول برگزاری این رویداد ادبی سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران با مشکل مواجه شد؛ به دنبال این امر برای جبران این مشکل روز‌های برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران تمدید شد تا مخاطبان کتاب بتوانند آثار مورد نظرشان را تهیه کنند.

بنا بر گفته مسئولان برگزاری دومین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران، قرار بود مخاطبان کتاب از ساعات اولیه برپایی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با مشکلی در زمینه ورود و ثبت سفارش کتاب هایشان مواجه نباشند.

مدیرمسئول انتشارات همچنین تاکید کرد برپایی نمایشگاه مجازی کتاب تهران از جمله اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است؛ در این میان قدرت خرید مردم باید این اجازه را بدهد که از نمایشگاه مجازی کتاب تهران استقبال شود. برای این امر دولت باید به بهبود اوضاع اقتصادی مردم کمک کند تا بتوانند کتاب‌های مورد نیازشان را از این رویداد ادبی تهیه کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار