استاندار بوشهر گفت: در پرتو انقلاب اسلامی بانوان به جایگاه اصلی خود رسیده‌اند و باید در مقابل دسیسه‌های دشمن که همواره به دنبال ضربه زدن به زنان هستند، هوشیار باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- احمد محمدی‌زاده گفت: انقلاب اسلامی آمده است تا زنان را به جایگاه شایسته خود برساند و در پرتو انقلاب اسلامی بانوان به جایگاه اصلی خود رسیده‌اند.

او به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در جمع بانوان شاغل در استانداری بوشهر گفت: زنان این سرزمین در دوره‌های مختلف تاریخی پرچمدار هویت دینی و ایرانی بوده‌اند.

استاندار بوشهر از بانوان خواست در مقابل دسیسه‌های دشمن که همواره به دنبال ضربه زدن به زنان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه هستند، هوشیار باشند.

محمدی‌زاده گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام فضائل و کمالات سرآمد همه زنان عالم هستند. فاطمه کوثر است و خیرات و برکات ایشان در فردای قیامت نصیب محبان آن حضرت می‌شود.

او خطاب به بانوان شاغل در استانداری و فرمانداری‌ها گفت: استانداری دستگاه حاکمیتی است و مسئولیت حاکمیتی دارد و همه باید به تناسب این مسئولیت به گونه‌ای رفتار کنیم که برای سایر دستگاه‌های اجرایی الگو و مرجع باشیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.