اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد شدید مینی بوس با عابر پیاده ۱۶ ساله در محدوده بزرگراه لشگری مقابل پمپ گاز و فوت وی در این حادثه خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان - ساعتی پیش یک عابر ۱۶ ساله در اثر برخورد با یک مینی بوس در بزرگراه لشگری جان خود را از دست داد که کارشناسان پلیس عدم توجه به جلو راننده را علت این حادثه معرفی کردند.

 به نقل از رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران در ساعت ۸ صبح امروز و در پی گزارش مرکز فوریت‌ها پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه مینی بوس با عابر پیاده ۱۶ ساله در محدوده بزرگراه لشگری مقابل پمپ گاز، بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر می‌شوند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت گفت: عدم توجه به جلو از سوی راننده این مینی بوس نیز باعث شده تا راننده دیگر نتواند خودروی خود را کنترل کرده و در مواجه با عابر دیگر کاری از دستش برنیامده و با وی به شدت برخورد می‌نماید. این جوان بدلیل شدت جراحات وارده فوت کرد.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۳:۳۸ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
روحش شاد ولی مگر پل عابر روگذر از عرض اتوبان در مناطق مختلف عبور مرور عابرین پیاده بر روی این اتوبان نصب و راه اندازی نشده که مردم باید از کف عرض جاده اتوبان پر خطر عبور کنند ؟!!!! که این نوجوان 16ساله کف اتوبان عبور می کرده !!!! . اگر پل رو گذر در همان نزدیکی نصب بوده عابرین باید از روی پل روگذر عبور کنند و نباید از کف عرض جاده اتوبان پر خطر عبور کنند و عابرین هم مقصر به حساب می آیند چرا که به نکات ایمنی پل روگذر بی توجهی کردند و از کف خیابان در عرض اتوبان عبور کردند و در این صورت عابر هم مقصر می باشد و باید دید که قضات و کارشناسان ایمنی قوه قضائیه چند درصد را عابر و چند درصد را راننده مینی بوس مقصر می دانند باید صحنه تصادف دقیقه برسی و کارشناسی شود و همه جوانب را مد نظر بگیرند و عادلانه و خداپسندانه کارشناسی حرفه ایی کنند و پلیس راهنمایی رانندگی هم باید مداوم از طریق رسانه ها و از طریق آموزش در مدارس و در فضای مجازی دانش آموزی اعلام کند و فرهنگسازی کند که عابرینی که از روی پل عابر پیاده گذر روی خیابان و اتوبانها عبور نمی کنند سهم تقصیرشان افزایش می یابد و نباید هرگز با وجود پل روگذر از اتوبان از زیر پل عابر پیاده از کف خیابان و جاده اتوبان عبور کنند چرا که مقصر شناخته می شوند خلاصه که باید کارشناسان قوه قضائیه بخش HSEQ و کارشناسان راهنمایی رانندگی بروند بازدید میدانی و با صحنه سازی مستند از روی تصادف با دقت روی اینگونه پرونده ها نظر بدهند و همه جوانب را دقیقا و عادلانه و خداپسندانه در نظر بگیرند و نظر نهاییشون رو به قاضی پروند اعلام کنند . و من الله توفیق . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه .
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۱:۴۴ ۰۳ بهمن ۱۴۰۰
اتوبان = قاتل عابرین
آخرین اخبار