سایت رسمی بوندسلیگای آلمان: آزمون کار سختی در بایرلورکوزن دارد، زیرا او در خط حمله باید با پاتریک شیک و لوکاس آلاریو رقابت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان - سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان و بازیکن سابق تیم زنیت سن پترزبورگ بعد از ۸ سال حضور در لیگ روسیه تصمیم گرفت از زنیت جدا شده و به بارلورکوزن آلمان پیوست. سایت رسمی بوندسلیگا امروز با انتشار خبری نوشت: سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به لورکوزن پیوست و از الان باید منتظر گل و پاس‌های این ستاره با پیراهن لورکوزن باشیم. آزمون کار سختی در بایرلورکوزن خواهد داشت، زیرا او در خط حمله باید با پاتریک شیک و لوکاس آلاریو رقابت کند.

سردار آزمون در دوران حرفه‌ای خود در زنیت سن پترزبورگ موفق شد در ۱۰۴ بازی که برای این تیم به میدان رفته است، ۶۲ گل به ثمر برساند. او همچنین در سال ۲۰۲۱ به عنوان بهترین بازیکن سال روسیه انتخاب شد.

تیم فوتبال بایرلورکوزن آلمان یکی از مشتریان اصلی آزمون از تابستان گذشته بود که در نهایت مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پیشنهاد بایرلورکوزن را قبول کرد و با قراردادی ۵ ساله به عضویت این تیم در آمد. آزمون قرار است از تابستان وقتی قراردادش با زنیت به اتمام می‌رسد برای لورکوزن به میدان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار