استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: خودساختگی مهم‌ترین موضوع بسیج است به گونه‌ای که بسیج در عرصه‌های مختلف الگو و پرچم‌دار باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - غلامعلی حیدری گفت: بسیج همواره در عرصه‌های مختلف با تشکیل گروه‌های جهادی به کمک مردم آمده است و رسالت بسیج نیز پر کردن خلأ‌های موجود است به این معنا که هر کجا نیازی احساس شود بتواند به صورت جهادی و میدانی وارد عمل شده و آن نیاز را رفع کند.

بسیج در این برهه با ارائه برنامه‌های راهبردی، عملی و اجرایی، در حل مشکلات به دولت کمک کند چرا که ورود بسیج به معنای حرکت در مسیر از راه میانبر است.

این انتظار از بسیج وجود دارد که علاوه بر افزایش ظرفیت‌ها، از نظر علمی، نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نیز با تغییر رویکرد وارد میدان شود تا اثرگذاری حضور بسیج نیز بیش از پیش دیده شود.

مهم‌ترین موضوع در بحث بسیج، خودساختگی است به گونه‌ای که بسیج همواره در عرصه‌های مختلف الگو و پرچم‌دار باشد.


بیشتر بخوانید


بسیجیان امروز امانت‌داران چنین نسلی هستند و خدمت صادقانه، فداکاری و ایثار خصلت بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

داشتن روحیه انقلابی و جهادی، پاک دست بودن، خوش‌نامی، میدانی بودن، وجدان کاری بالا، توجه به سلامت اداری و الگو بودن برای کارکنان، ایجاد فضای نشاط و امید، توجه به کرامت انسان‌ها، پرچم‌داری از رسالت شهدا و پاسداشت شعائر دینی و اسلامی از جمله خصلت‌هایی است که بسیجیان و فرماندهان بسیج ادارات باید به آن‌ها توجه کرده و در ترویج آن بین عموم همت کنند.

انسجام‌بخشی به مجموعه از وظایف بسیجیان ادارات بیان شده است و پایگاه‌های بسیج ادارات می‌توانند به مرکز حل اختلاف تبدیل شده و با ممانعت از شکل‌گیری اختلاف به الگوی وحدت نیز تبدیل شوند.

تاکنون ۷۰۰ طرح نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری شناسایی شده که طبقه‌بندی آن‌ها صورت گرفته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار