نماینده ولی فقیه در هرمزگان به همراه دیگر امامان جمعه استان از بندر شهید رجایی بندرعباس بازدید کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس-حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده در حاشیه این بازدید گفت: در حال حاضر اجلاسیه‌های مختلفی با حضور ائمه جمعه و علمای دینی در استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار می‌شود که در نظر داریم پس از پایان هر اجلاسیه با حضور ائمه جمعه از ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی استان بازدید کنیم.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه‌ها به صورت ماهانه یا هر ۲ ماه یک‌بار برگزار می‌شود، افزود: میهمانان در بازدید پالایشگاه ها، آب‌شیرین‌کن‌ها، صنایع استان هرمزگان و دیگر ظرفیت‌ها و توان ایرانی را به چشم مشاهده می‌کنند.

امام جمعه بندرعباس گفت: خوشبختانه در یک سال اخیر بازدید‌های مختلفی از این ظرفیت‌ها انجام شده و آشنایی خوبی توسط امامان جمعه وجود دارد و قصد داریم این امر ادامه داشته باشد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده گفت: آشنایی ائمه جمعه با کاستی‌ها و مشکلات یکی دیگر از دلایل تقویت این ارتباط است چرا که باید در برخی موارد برای حل مشکلات پیگیری‌ها و رایزنی‌هایی توسط ائمه جمعه نیز انجام شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب (حفظ‌الله) بر رفع موانع تولید گفت: باید همه در راستای رفع موانع تولید گام برداریم تا ان‌شاءالله این فرمایش رهبر معظم انقلاب (حفظ‌الله) محقق شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان افزود: در بازدید از ظرفیت بندری به خصوص بندر شهید رجایی بندرعباس، نکات قوت و کمبود‌ها و مشکلاتی توسط کارکنان مطرح شد که باعث اشراف و آگاهی بخشی ائمه جمعه نسبت به برخی از مسائل شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده گفت: فرصت مناسبی است تا با شناخت ظرفیت‌های موجود به اندازه توان خود برای حل کاستی‌ها و تقویت این ظرفیت‌ها گام برداریم و تلاش کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.