صباغ زاده گفت: بر اساس استانداردهای تعریف شده در ایران و دنیا، محور بهبهان_رامهرمز از تجهیزات کافی برخوردار بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ـ صباغ‌زاده گفت: جاده استاندارد باید علائم  راهنمایی رانندگی داشته باشد، اگر مه گیر است روشنایی آن تامین شود و حفاظ های میانی و کناری داشته باشد. محور بهبهان_رامهرمز توسط حفاظ میانی از هم جدا شده و سیستم روشنایی هم در آن وجود دارد و استاندارد های لازم را داشته است.

به گفته مدیرکل توسعه ایمنی راه و حریم سازمان راهداری، خطا‌های انسان، نابسامانی محیط یا جاده و نقص فنی وسیله نقلیه سه عامل اصلی تصادفات جاده‌ای است.

صباغ زاده گفت: شرایط مه گرفتگی در این جاده بی سابقه بوده و شدت مه به اندازه ای بالا بوده که میدان دید راننده به ۱۰ تا ۱۵ متر کاهش پیدا کرده است.

دفاع خودروسازان از کیفیت کیسه های هوای خودروها

در ادامه برنامه گفت و گوی ۱۸:۳۰ شبکه خبر معاون کیفیت ایران‌خودرو گفت: تمام استاندارهای لازم را چک می‌کنیم و بعد اجازه تحویل خودرو به مشتری را می‌دهیم. ۱۰۰ درصد مطمئنیم عملکرد کیسه هوای خودروهای ما در شرایط تعریف‌شده عملکرد درستی دارد.

همچنین معاون کیفیت سایپا گفت: در تصادف بهبهان ۲۳ خودرو از تولیدات سایپا بود که ۱۶ خودرو تولیدِ قبل از سال ۹۱ بوده و کیسه هوا نداشته است. کیسه هوای ۷ خودروی دیگر هم بازنشده چون تصادف‌ آنها شدید و از جلو نبوده است.

صبح روز دوشنبه ۲۰ دی تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۱۰ جاده بهبهان - رامهرمز رخ داد که در یک لاین این جاده ۵۰ دستگاه خودرو و در لاین دیگر ۹ دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار