معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت ایلام گفت: امکان تکمیل اطلاعات دستگاه‌های pos واحد‌های صنفی هدف در سامانه ایرانیان فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام - سعید شریفی گفت: تمهیدات لازم به منظور مشارکت هرچه بیشتر واحد‌های صنفی هدف (از جمله خوار و بار فروشی، سوپرمارکت ها، فروشندگان گوشت مرغ و مواد پروتئینی، لبنیات و مواد غذایی) برای تکمیل اطلاعات دستگاه‌های pos در سامانه ایرانیان اصناف به عمل آمده است.

سعید شریفی گفت:دارندگان پروانه کسب برای این‌که سرپرستان خانوار‌های مشمول دریافت یارانه حمایتی بتوانند از حساب یارانه خود از دستگاه pos فروشگاه خرید نمایند می‌توانند اطلاعات دستگاه کارتخوان در اختیار خود را با مراجعه به اتحادیه ذیربط تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه سال جاری در سامانه ایرانیان اصناف ثبت نمایند.

شریفی گفت:در این مرحله تطابق مشخصات مالک پایانه فروش و صاحب حساب بانکی با دارنده پروانه الزامی نمی‌باشد و ثبت مشخصات pos در سامانه صرفاً به معنای پذیرش پایانه فروش اعلامی به عنوان پایانه فروش مورد تایید دارنده واحد صنفی است و مشتریان امکان خرید از حساب یارانه خود از آن را خواهند داشت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.