نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت:یکی از راه های مقابله با دنیای استکبار حفظ حجاب است که تمامی توطئه های دشمنان را خنثی می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امروز در دیدار مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان اصفهان گفت: لازم است نسبت به ترویج و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه به عنوان یک فریضه الهی بی تفاوت نباشیم که اگر امر به معروف و نهی از منکر از میان مردم برود بقیه فریضه‌ها نیز کمرنگ می‌شود.

او گفت: یکی از راه‌های مقابله با دنیای استکبار حفظ حجاب است که تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

نباید رنگ الهی را در خانواده، جامعه، محیط کار و تمامی مراحل زندگی فراموش کنیم چرا که با رنگ خدایی، انسان به کمال می‌رسد و قاعده یک مسلمان این است که رنگش را به دیگران بدهد نه رنگ دیگران را بگیرد.

آیت الله طباطبایی نژاد به فعالیت نمایشگاه اصفهان و تأکید بر حفظ شئون فرهنگی و اسلامی در محیط نمایشگاه‌ها گفت: با توجه به حضور پر رنگ بانوان در نمایشگاه و اداره بسیاری از غرفه‌ها توسط آنان، لازم است در این زمینه حفظ حجاب اسلامی مورد تأکید قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی اصفهان هم گفت: یکی از قوانین و قواعد مدیریت غرفه‌ها حفظ حجاب است و سعی کرده ایم در خصوص مدیریت غرفه‌ها و فضای نمایشگاه مسائل فرهنگی و اسلامی را در اولویت قرار دهیم.

به گفته علیرضا مرتضوی در مدت سپری شده از فعالیتم به عنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، تلاش کرده‌ام یک موضوع را به صورت کلی تثبیت کنم و آن اینکه نمایشگاه زیرساخت کارآفرینی است.

نمایشگاه، محلی برای معرفی، تبیین و ترویج پدیده‌های نوین علم، صنعت و انتقال فناوری‌های روز است و در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان قابلیت برگزاری نمایشگاه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی وجود دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.