قهرمان المپیک کشورمان در رشته تیراندازی گفت: امیدوارم با انسجام خوبی که در تمرینات داریم، بازیکنان به حد خوبی برسند.

باشگاه خبرنگاران جوان - تیم‌های ملی تیراندازی با تپانچه و تفنگ کشورمان خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژوی چین آماده می‌کنند.

جواد فروغی، تیرانداز کشورمان گفت: سطح آمادگی بازیکنان در حدی که باید نیست. امیدوارم با انسجام خوبی که در تمرینات داریم، بازیکنان به آن حد برسند. قبل از مسابقات آسیایی، مسابقات جام جهانی مصر را درپیش داریم. توقع مردم از ما با خروجی که در مسابقات المپیک داشته ایم، بالا است. امیدوارم که در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی داشته باشیم. در مورد آموزش، هیئت‌های تیراندازی می‌توانند به مردم کمک کنند. انگیزه و علاقه مردم به ورزش تیراندازی بیشتر شده است. رشته تیراندازی یک ورزش، تجهیزات محور است.

یکی از موضوعاتی که ورزشکاران را آزار می‌دهد، به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون است

مجمع انتخاباتی فدراسیون تیراندازی قرار بود ۲۱ دی برگزار شود، اما سرانجام فدراسیون تیراندازی اعلام کرد که انتخابات این فدراسیون تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

فروغی افزود: یکی از موضوعاتی که ورزشکاران را آزار می‌دهد، به تعویق افتادن انتخابات فدراسیون تیراندازی است. اگر این موضوع بیشتر به تعویق بیافتد، آسیب  به ورزشکار و ورزش می‌رسد. ما زمان زیادی تا مسابقات آسیایی نداریم و امیدوارم که به تعویق افتادن این انتخابات به تیراندازی آسیب نرساند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار