فرمانده انتظامی استان اصفهان از آماده باش صد درصدی نیروهای پلیس راه برای خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم در مناطق برفی خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - سردار محمدرضا میرحیدری در حاشیه بازدید میدانی از پاسگاه پلیس راه "دامنه" گفت: با توجه به سرمای شدید هوا، بارش شدید برف و کولاک و ایجاد یخبندان در محور‌های غربی و جنوبی استان ماموران پلیس راه فرماندهی انتظامی به حالت آماده باش در آمدند.

او گفت: به منظور پیشگیری از حوادث رانندگی توسط ماموران پاسگاه‌های پلیس راه "دامنه" و "سمیرم" محدودیت مقطعی اعمال و از تردد ۳۵۰ خودرو جلوگیری شد و تمامی رانندگان و سرنشینان آن‌ها به مساجد، امامزاده‌ها و دیگر اماکن امن هدایت شدند.

هم اکنون تمامی محور‌های اصلی غرب و جنوب استان باز بوده و تردد در آن‌ها جریان دارد.

سردار میرحیدری می‌گوید در روز‌های پنجشنبه و جمعه به ۴۰۰ خودروی گرفتار در برف و کولاک امداد رسانی و در امامزاده‌ها، مساجد و مدارس اسکان داده شدند.

همچنین به دلیل بارش شدید برف و کولاک مردم شهر‌ها و روستا‌های غربی و جنوبی استان با مشکلاتی مواجه شدند که در این خصوص دستور ویژه‌ای به فرماندهی انتظامی شهرستان‌های غربی و جنوبی ابلاغ شد تا در صورت نیاز به خدمت رسانی و امدادرسانی مردم مناطق برفی بشتابند.

به گفته فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز نیرو‌های پلیس راه در سخت‌ترین شرایط و در سرمای زیر ۲۵ درجه و دور از خانواده‌های خود در جاده‌ها به مردم خدمت می‌کنند که قطعاً این گونه خدمت کردن مجاهدت در راه خداست و اجرا و پاداش مضاعفی دارد و ذخیره آخرت آنان خواهد بود.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار