فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: بانک ها می توانند با آسان گیری و اعتبارسنجی در قوانین بانکی نوع وثیقه گذاری وام های زیر ١٠٠میلیون تومان را تعدیل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - عبدالعزیز موسوی در نشست کمیته امور بانکی با اشاره به نقش تسهیل گری و حساس بانک ها در خدمت رسانی به مردم گفت: تسهیل در ضمانت های بانکی، ایجاد وحدت رویه در اخذ وثیقه، شفاف سازی در اطلاعات خدمات بانک، پیگیری وصول مطالبات و تسهیل در پرداخت وام های قرض الحسنه در پایان سال در شرایط حاد معیشت اصل رضایت مندی مشتری را در رقابت بانک ها رقم می زند.

او گفت: نوع وثیقه گذاری وام های زیر ١٠٠ میلیون با در نظر گرفتن اعتبار سنجی مشتری نافی اصل قوانین بانکی نیست و بانک ها می توانند با این رویکرد هم خدمات‌شان را ارائه دهند هم در رضایت مندی مشتریانشان موفق عمل کنند.

موسوی گفت: کسی که کارمند یا حقوق بگیر ثابت است طبیعتا می تواند با در نظر گرفتن قوانین بانکی حقوق خود را وثیقه و اعتبار وامش قراردهد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: با بیان اینکه برخی گزارش ها حاکی از آن است که به علت عدم همکاری بانک ها با متقاضیان معرفی شده از سوی دستگاه های اجرایی  سهم شهرستان در حوزه اشتغال پر نشده است گفت: با تعامل دلسوزانه باید تلاش کرد که اعتبارات شهرستان به طور کامل جذب شود و از فرصت ها استفاده کرد.

او گفت: بانک ها در ارائه خدمات تکریم ارباب رجوع که همان  اصل مشتری مداری است را مورد نظر داشته باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.