محمدخانی گفت: شمار خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک در محور‌های استان سمنان ۱۳۸ خودروی سواری، مینی بوس و اتوبوس با ۶۵۷ سرنشین بود که امدادرسانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - مظفر محمدخانی مدیرعامل جمعیت‌هلال‌احمر استان‌سمنان گفت: نیرو‌های امدادی هلال احمر از روز جمعه تاکنون مشغول امدادرسانی به مردم حوادث مختلف استان سمنان به خصوص گرفتاری در برف و کولاک در جاده‌ها هستند.

گرفتارشدن ۱۴ خودرو و اتوبوس با ۲۵۰ سرنشین در محور آزادشهر-شاهرود، گرفتارشدن یک خودرو با هفت سرنشین در محور دامغان-سمنان (روستای تویه دروار)، گیر افتادن ۱۰۱ خودرو و مینی بوس با ۳۲۰ سرنشین در محور شاهرود-آزادشهر از جمله حوادث ناشی از برف و کولاک بود.

 امدادرسانی به ۱۵ خودرو با ۶۰ سرنشین در محور میامی-کالپوش و چهارخودرو با ۱۲ سرنشین در محور دامغان-فولادمحله و سه خودرو با هشت سرنشین در محور فولادمحله- کیاسر از دیگر حوادث برف و کولاک شبانه‌روز گذشته بود.

 ۷۴ نیروی امدادی و عملیاتی هلال احمر استان سمنان به حوادث برف و کولاک و ۱۴ حادثه جاده‌ای و شهری در شبانه روز گذشته نقص فنی کامیون، انتقال بیمار به مراکز درمانی، گرفتارشدن یک نفر در معدن، واژگونی خودرو، خدمات شهری، گرفتارشدن در ارتفاعات و نقص فنی ۲ خودرو، از دیگر ماموریت‌های امداد و نجات هلال احمر استان است.

در این حوادث به ۱۹ حادثه دیده امدادرسانی شد و بر اثر واژگونی پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۶۸ محور میامی- سبزوار نیز یک نفر جان باخت.

۲۵ تیم عملیاتی، ۱۸ آمبولانس و ۶ خودرونیرو‌های عملیاتی امداد رسانی‌ها را برعهده داشتند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.