نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله مسائل مشترک بین ایران و روسیه تحریم‌هایی است که از ناحیه تروریسم بین الملل برای هر دو وجود داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان - حسین‌علی حاجی دلیگانی گفت: دو کشور ایران و روسیه در منطقه‌ای واقع شدند که منافع مشترکی دارند و بر اساس این منافع مشترک لازم است که همکاری‌های دو و چند جانبه‌ای را باهم انجام دهند.

به گفته او مسائل مشترک تحریم‌هایی است که از ناحیه تروریسم بین الملل برای هر دو وجود داشته و سیاست‌های یک جانبه گرانه آمریکا مستکبر که در بحث تحریم‌ها هم به نوعی یک جانبه عمل می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران  چهارشنبه ۲۹ دی ماه در سفر به مسکو با و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه دیدار کرده است. طی این سفر توافق‌نامه های جدیدی در راستای توسعه روابط دوجانبه کشورها به امضای طرفین رسیده است.

حضور و سخنرانی در نشست عمومی مجلس دوما،‌ دیدار با ایرانیان مقیم روسیه و نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی روس، از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهور در این سفر دو روزه بود.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: منافع مشترک و تهدیدات مشترک دیگری که دو کشور ایران و روسیه داریم به ما این را تاکید می‌کند که همکاری هایمان را بیش از پیش با حفظ استقلال هر کدام از دو کشور انجام دهیم و البته از جمله سیاست‌های اصلی کشور ایران هم حفظ استقلال با گسترش روابط خواهد بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.