نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخش‌های کورین و نصرت‌آباد زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایستگاه راه آهن در مراحل پایانی عملیات اجرایی قرار دارد و در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - حسین‌زهی گفت: پروژه راه آهن از برنامه‌های اولویت دار دولت بوده و تاکنون از زاهدان به خاش کار‌های بزرگی انجام شده و بخش بزرگی از این پروژه شاخص آماده راه اندازی است و همچنان کار‌ها با قوت ادامه دارد.

او گفت: برای پروژه راه دو بانده خاش - زاهدان نیز در پی مکاتباتی که با وزیر راه و شهرسازی انجام شد خبر‌های خوبی در راه است و تا پایان سال نزدیک به سه کیلومتر از این محور به بهره برداری خواهد رسید.

برای نخستین بار در استان در حوزه روستایی، عملیات گازرسانی به۹۳ روستا در بخش‌های مرکزی و پشتکوه شهرستان خاش در دست اقدام بوده و در حال حاضر احداث خط گاز شهر اسماعیل آباد و تعداد ۷روستا تکمیل شده و طی ماه‌های آینده پیمانکار نصب علمک در این روستا‌ها را آغاز خواهدکرد.

به گفته  حسین‌زهی : طبق برنامه زمانبندی طی یک ماه آینده احداث خط گاز روستا‌های حوزه جنوبی شهر خاش و بخش پشتکوه آغاز خواهد شد.

خاش در ۱۸۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر ترانزیتی چابهار- میلک قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار