با حضور استاندار فارس و دیگر مسئولان تندیس و لوح صادر کننده برتر به شرکت رامک در استان فارس اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - محصولات این شرکت نه تنها در کل کشور بلکه در کشور‌های مختلفی همچون کانادا، کویت، امارات، بحرین، عراق، پاکستان، افغانستان، ترکمنستان، آذربایجان، گرجستان و سوریه از مشتریان بسیار زیادی دارد.

سالانه بیش از ۱۵ هزار تن از محصولات شرکت رامک در حالی به کشور‌های مختلف جهان صادر می‌شود که کشور ما تحت شدید‌ترین تحریم‌های ظالمانه جهانی قرار دارد، اما خوشبختاانه به مدد برنامه‌ریزی‌های مدون مدیران شرکت رامک، نه تنها این شرکت در جنگ نابرابر اقتصادی کمر خم نکرده بلکه با قد‌هایی استوارتر علاوه بر در دست گرفتن بخش توجهی از بازار داخلی محصولات لبنی، در فتح بازار‌های جهانی نیز موفق عمل کرده است.

شرکت رامک، حدود سه دهه است باشعار "رامک دوست بزرگ و کوچک" با محصولات مغذی و پرطرفدارش دوستی خود را با بزرگ و کوچک به اثبات رسانده است.

کیفیت محصولات، رعایت موازین استاندارد، تلاش مستمر برای افزایش سطح کیفی محصولات، رعایت تمامی موازین بهداشتی، استفاد ه از مواد اولیه مرغوب، راه اند ازی خطوط تولید مطابق با بهترین تکنولوژی روز د نیا، رعایت تمامی اصول تولید د ر پروسه فرآوری شیر و محصولات لبنی و ایجاد د سترسی مناسب، باعث شد تا امسال هم رامک به روال چند سال اخیر به عنوان صادر کننده برتر انتخاب شود.

افتخار آفرینی شرکت رامک در تمامی جشنواره‌های برترین‌ها در حوزه‌ی صنعت، صاد رات، رعایت حقوق مصرف کننده، محیط زیست، استاندارد، کارآفرینی، صنعت غذا و ... باعث شد ه تا محصولات لبنی این شرکت مشتریان وفاداری در د اخل کشور داشته و علاوه بر آن محصولاتش از مرز‌های جغرافیایی ایران نیز بیرون رفته و در بازار‌های جهانی از جمله کشور‌های حوزه خلیج فارس و سایر همسایگان در خاورمیانه عرضه شود.

شرکت رامک سال‌هاست با تعهد‌ی که د ر تولید محصولات سالم د اشته توانسته اعتماد مصرف کنند گان را به خود جلب کرده و بخش مهمی از سبد غذایی خانواد ه‌های ایرانی را به خود اختصاص د هد.

انتخاب شعار «دوست بزرگ و کوچک» که از اولین روز‌های تاسیس شرکت رامک به د رستی و د قت انجام گرفته، اکنون با گذشت حدود سی سال از فعالیت این مجموعه به اثبات رسید ه و این مهم با تولید محصولات سالم و مغذی د ر جهت افزایش سطح سلامت مردم نقش به سزایی ایفا کرد ه است.

این شرکت در تمامی این سال‌ها ارتقای سطح سلامت خانواده را به عنوان یکی از اساسی‌ترین اجزای جامعه، جزو وظایف اساسی خود د انسته و همواره د ر تولید محصولاتی فاقد مواد نگهدارنده، استفاده از شیر سالم و طبیعی، عدم استفاد ه از هر گونه افزودنی و تولید محصولاتی سالم و طبیعی و همچنین تولید نسل جد ید محصولات سلامت بخش، گام‌هایی بزرگ و قابل توجه برد اشته است.

توجه به تنوع تولید، حفظ و افزایش سطح سلامت مشتریان، تولید بر اساس مشتری مد اری و ذائقه مصرف کننده، مد یریت کارآمد، کیفیت بالای محصولات با استفاد ه از مواد اولیه و لوازم بسته بند‌ی مناسب، ماشین آلات خود کار پیشرفته و د انش فنی د ر کنار نیرو‌های متخصص و متعهد، به همراه نیاز سنجی و پیش بینی‌های لازم د ر مسیر‌های تولید ملی، رشد خلاقیت و نوآوری، تاکید ویژه بر مشتری مد اری، توجه به حقوق مصرف کننده گان و ...، از جمله د لایلی بوده که «رامک» را همواره در رد یف واحد‌های نمونه در تمامی جشنواره‌ها قرار داد ه است.

موفقیت شرکت «رامک» در رشد حجم تولید، فروش، هزینه‌های هدفمند تحقیق و نوآوری، هزینه‌های بالا در آموزش نیروی انسانی، ارزش صاد رات، تعد اد نیروی انسانی بر اساس فهرست بیمه شد گان، تعد اد نیروی انسانی، مشتری مد اری و د ریافت گواهینامه‌های معتبر مربوط به کیفیت محصول باعث شد ه تا این شرکت همواره نام خود را د ر میان برترین‌ها ثبت کند.

شرکت رامک از بزرگترین شرکت‌های لبنی کشور است که با دریافت روزانه حدود ۶۰۰ تن شیر خام و تبدیل آن به بیش از ۱۰۰نوع محصول لبنی، مطابق با انواع سلایق، در تامین محصولات لبنی مورد نیاز مردم و کمک به حفظ و ارتقای سلامت افراد نقش مهم و اساسی دارد.

میزان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای نزدیک به ۳ هزار نفر با سطح دانش بالا، استراتژی‌های موفق تولید، توجه به محیط زیست و حمایت‌های تخصصی و توجه به مسائل و تعهد ات اجتماعی باعث شد ه تا اینش رکت د ر صد ر شرکت‌های صنعتی کشور جای گرفته و د ر همایش‌ها و جشنواره‌های مختلف خوش بد رخشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار