سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ برتر نتوانستیم تمرین تاکتیکی برای دیدار با سپاهان داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان - هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا از ساعت ۱۵ با دیدار تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان آغاز می‌شود. مسی‌ها در دیدار رفت با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب سپاهانی‌ها شدند و امیدوارند در بازی فردا، انتقام شکست مقابل حریف قدرتمند خود را بگیرند. سپاهان اصفهان با ۲۹ امتیاز در رده سوم و مس رفسنجان با ۲۳ امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر قرار دارند.

محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فردا بازی خوبی را از ۲ تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان شاهد خواهیم بود؛ چرا که تیم ها شناخت بسیار خوبی از همدیگر دارند. محرم نوید کیا (سرمربی سپاهان) از لحاظ شخصیتی و فنی جزو مفاخر فوتبال اصفهان است. ما نسبت به دیدار گذشته مان در جام حذفی زمانی کمی داشتیم و نتوانستیم هیچگونه تمرین تاکتیکی برای این بازی داشته باشیم و فقط توانستیم ریکاروی انجام دهیم. تمام تیم‌های لیگ برتر به دلیل فشردگی بازی‌های مستهلک شده اند. ما برای دیدار مقابل سپاهان، مهدی کیانی و شاهین توکلی را در اختیار نخواهیم داشت.

مس رفسنجان در این فصل بازیکنان مصدوم زیادی داشته است، محمد انصاری در ابتدای فصل از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد. قائم اسلامی نیز کل نیم فصل اول لیگ برتر مصدوم بود و به تازگی شرایط تمرین کردن گروهی را به دست آورده است، اما هنوز شرایط بازی کردن برای مسی‌ها را ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار