نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی گفت: گردشگری شهرستان اندیمشک پویا می‌شود و صنعت گردشگری روی اقتصاد منطقه تاثیر مثبتی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - حسنوند گفت: هدف ایجاد برگزاری نشست ایجاد فرهنگ سیاسی جدید تعامل بین مردم و مسولین است همه ما برگرفته از رای مردم هستیم و نقد منصفانه سبب پیشرفت جامعه می‌شود.

به گفته او شورا‌ها و دهیاران ارتباط و تعامل هم اندیشی با مسولین و مردم داشته باشند در جهت برادشتن موانع پیشرفت شهرستان تلاش کنند و فاصله بین مردم و مسولین برداشته شود نگاه مسولین نسبت به شورا‌ها و دهیاران نگاه دوستانه باشد.

 حسنوند گفت: شورا‌ها و دهیاران روستا‌ها برنامه ریزی داشته باشند برای بررسی نیاز‌ها و مشکلات هر منطقه از فرماندار و مدیران شهرستان به محل دعوت شوند و در کنار هم با هم اندیشی نیاز‌ها و راهکار‌ها را بررسی نمایید.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی ما وقتی در ستاد کرونای شهرستان تصمیم گیری می‌کردیم برخی تصمیم‌ها پس از چند هفته در کشور مطرح و عملی می‌شد. علت آن حضور افرادی با تجربه و مطلع از بهداشت جهانی در این جلسات بود که ما را از بهترین و جدیدترین راهکار‌ها مطلع کردند.

این مقام مسئول گفت: بخش خصوصی در حوزه اشتغال کشور فعال است همه شورا‌ها و دهیاران باید دنبال سرمایه گذاری و اشتغال زایی در منطقه خود باشند کسی نباید نسبت به منطقه خود بی تفاوت باشد و در کمیته برنامه ریزی بودجه‌های شهرستان سعی در رعایت عدالت داشته ایم و تمام مناطق در حد وسع بودجه شهرستان بهره مند می‌شوند.

 با توجه به امکانات و زیرساخت‌ها و جاذبه گردشگری در مناطق مختلف شهری و روستایی وجود دارد اعضای شورا و دهیاران نگاه ویژه‌ای نسبت به معرفی منطقه خود و جذب گردشگر داشته باشند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.