نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: سفر رئیس جمهور به روسیه گامی موثر در مسیر تحولات بین المللی و به سود منافع ملی است.

باشگاه خبرنگاران جوان  قزوین - حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سفر رئیس جمهور به روسیه گفت: مستکبران و صهیونیست‌ها از توسعه و گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌ها ناراحت و عصبانی هستند و این سفر به سود منافع ملی و گامی مهم و موثر در مسیر تحولات بین المللی است.

او با اشاره به شکست سیاست‌های فشار حداکثری آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت: مستکبران و دشمنان ما با هیچ راهکاری از جمله تحریم‌ها نتوانسته اند جلوی حرکت این ملت و نظام را بگیرند.

امام جمعه قزوین در ادامه با اشاره به فرارسیدن بهمن ماه، گفت: بهمن ماه شور و حماسه است و با پیروزی انقلاب، عزت و سربلندی برای ملت ما و سایر ملت‌های مسلمان و آزاده فراهم شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در ادامه به تحولات یمن اشاره کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد حملات موشکی جبهه‌های مقاومت در یمن به متجاوزان به این کشور بودیم.

او با اشاره به قدرت روز افزون جبهه مقاومت اسلامی در یمن، گفت: این جبهه همچنان آماده نبرد با متجاوزان بوده و اگر آن‌ها همچنان به تجاوزگری خود ادامه دهند برایشان گران تمام می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: ۲۲ بهمن نقطه آغاز انقلاب بود و هر روز دامنه و ابعاد این انقلاب گسترده‌تر می‌شود و کشور‌های اسلامی هر روز بیشتر با آرمان‌های انقلاب و نهضتی که امام راحل ساخت، آشنا می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در قزوین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) آرمان‌های حضرت زهرا (س) را دنبال و پیگیری کرد و فرمود تا بانگ "لاالله الا الله، محمد رسول الله" در جهان طنین انداز نشود، مبارزه جریان دارد.

امام جمعه قزوین پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن را تبریک و تهنیت گفت و اذعان کرد: این حضرت سیده زنان عالم و جهان ما امروز تشنه فرهنگ فاطمی است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار