سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد در اختتامیه اولین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد از رونمایی طرح عدالت و تعالی نظام سلامت خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد -  محمد علی کیانی گفت: بزرگترین افتخار ما ارائه خدمات شایسته و در خور شان به مردم است و امیدواریم که تمامی خدمتگزاران مردم بتوانند در مسیر خدمت‌رسانی به مردم به بهترین شکل ممکن انجام وظیفه نمایند.

به گفته او عرصه خدمت‌گزاری در دولت سیزدهم، شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است و امیدواریم با تلاش تمامی دست اندرکاران نظام سلامت در نقاط مختلف کشور بتوانیم در مسیر دستیابی به اهداف و خدمت به مردم گام برداریم.

در مراسم اختتامیه اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، از شهدای مدافع سلامت به‌ویژه سه شهید پزشک دکتر خوارزمی، دکتر خسروی و دکتر اسماعیلی که در جبهه مبارزه با کرونا به فیض شهادت نائل آمدند تجلیل شد.


بیشتر بخوانید


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برگزاری نخستین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور که افتخار میزبانی آن به مشهد داده شد، فرصت مناسبی برای تبادل تجربیات، بیان نظرات و مشکلات است.

اولین اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور، وزیر، معاونین و مدیران وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از ۲۹ دی ماه الی اول بهمن در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شده بود و امروز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام//س.ع.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.