مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بسته بودن سه محور اصلی و راه ارتباطی ۶۰۰ روستای استان در اثر برف و کولاک خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان ارومیه - ارسلان شکری درباره آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی گفت: تمام راه‌های روستایی استان برف روبی و بازگشایی شده بودند، اما با آغاز مجدد بارش‌ها از چهارشنبه شب و روز پنجشنبه به دلیل تقارن برف با کولاک مجددا راه ارتباطی ۶۰۰ روستا مسدود شد اما تلاش راهداران برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد و تلاش می‌شود تا دو روز آینده تمامی محور‌های ارتباطی روستایی بازگشایی شوند.

وی می گوید: در حال حاضر سه هزار کیلومتر راه بین شهری استان بازگشایی شده است، و هم اکنون ۶۸ اکیپ راهداری در گردنه‌های استان ساماندهی شده و مشغول خدمات رسانی به هم استانی‌ها هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر سه محور ارتباطی مهاباد- بوکان و مهاباد – پسوه در جنوب استان و چالدران – خوی در شمال استان با کولاک شدید مواجه بوده و مسدود هستند.

شکری پرهیز از انجام سفر‌های غیرضرور در محور‌های ارتباطی استان را توصیه کرد و گفت: در صورت ضرورت سفر رانندگان تجهیزات ایمنی به خصوص زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.