سامانه بارشی فعال از ابتدای هفته وارد کشور شده و باعث بارش برف و باران در بسیاری از استان‌ها و مسدود شدن راه‌های ارتباطی روستایی و گرفتاری خودروها و مسافران در برف و سیلاب شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - امروز در ماندران و گلستان بارش برف و باران و در خراسان شمالی، ارتفاعات البرز شرقی، استان سمنان و شرق استان تهران کولاک برف و نیز در خراسان جنوبی و رضوی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

 شدت بارش در مازندران و گلستان خواهد بود و همچنین تا اواخر وقت امروز در نیمه شرقی کشود باد شدید می‌شود.

در استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، سمنان و اصفهان، وزش باد، شدید می‌باشد و در مناطقی از قم، نیمه جنوبی سمنان و اصفهان، می‌تواند سبب خیزش گردوخاک شود.

در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۲ درجه رخ خواهد داد.

افت شدید دما و بارش برف امروز نیز در استان‌های غرب کشور ادامه دارد و موجب افزایش میزان تصادفات، مسدود بودن راه‌های ارتباطی روستایی، گرفتاری خودروها و مسافران در برف و کولاک و نیز اختلال در دید افقی پروازهای ورودی فرودگاه‌ها شد. در ادامه بخش‌هایی از مشکلات تحولات آب و هوایی طی ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده می‌کنید.

با تلاش تیم‌های امدادی و عملیاتی مدیریت بحران خراسان جنوبی ۲۴ گرفتار سیلاب و برف در استان از مرگ حتمی نجات یافتند. مدیرکل مدیریت بحران خراسان جنوبی گفت: تاکنون به هزار و ۱۴ گرفتار در سیلاب و برف در استان امدادرسانی شده است.

میرجلیلی گفت: با تدابیر اتخاذ شده، خراسان جنوبی جزو معدود استان‌های کشور است که در بارندگی‌های سیلابی اخیر تلفات جانی سیلاب نداشته است.

نجات ۲۴ گرفتار سیلاب و برف از مرگ حتمی

۲ سال پیش

وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مدیران آموزش و پرورش استان از مدارس آسیب دیده از سیل در شهرستان رودبارجنوب استان کرمان دیدن کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمان- یوسف نوری با حضور در دبیرستان دخترانه شبانه روزی کوثر رودبار جنوب از نزدیک وضعیت این مدرسه را بررسی کرد.

به گفته او، ۶۴ مدرسه شهرستان رودبارجنوب در اثر بارندگی‌های شدید اخیر آسیب دیده اندو با تامین اعتبار از محل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پیگیر تعمیر و تجهیز مدارس و بازسازی مدارسی که قدمت بیشتری داشتند و آسیب شدید دیده اند، هستیم.

بازدید وزیر آموزش و پرورش از مدارس آسیب دیده رودبارجنوب

۲ سال پیش

جاده اسالم به خلخال که به دنبال بارش برف مسدود شده بود، امروز بازگشایی شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان گفت: جاده کوهستانی اسالم به خلخال با تلاش‌های راهداران تالشی باز شده است و تردد خودرو‌ها در این مسیر از سر گرفته شد.

بازگشایی جاده اسالم به خلخال

۲ سال پیش

برای بار دوم در یک هفته اخیر طوفان مردم نگین کویر را خانه نشین کرد.
امیر آزاد بخشدار نگین کویر فهرج گفت: از صبح امروز طوفان شدید شن بخش نگین کویر را فرا گرفته است.

او گفت: طوفان باعث کاهش شعاع دید در محور‌های مواصلاتی این بخش شده است و عبور و مرور در محور‌های روستایی این بخش با مشکلات جدی روبرو است.

باز طوفان شن فهرجی ها را خانه نشین کرد

۲ سال پیش

مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: نورآباد و الشتر با ۲۰ درجه زیر صفر سردترین شهر‌های این استان هستند.
بهروز مرادپور گفت: هم اکنون دمای هوای خرم آباد ۹ درجه زیر صفر، بروجرد ۱۱ درجه زیر صفر، کوهدشت هفت درجه و الیگودرز ۱۴ درجه زیر صفر ثبت شده است.

نورآباد و الشتر سردترین شهر‌های لرستان

۲ سال پیش

رئیس جمعیت هلال احمر بروجرد گفت: ۸۰ نفر از در راه ماندگان در اثر بارش برف و کولاک شب گذشته در پایگاه امداد و نجات زالیان اسکان اضطراری شدند.
محمد کرمی گفت: همچنین ۱۵ خانوار نیز در مسجد آیت اله بروجردی (ره) میدان دوراهی بروجرد اسکان داده شدند.

اسکان اضطراری ۸۰ نفر در پایگاه امداد و نجات هلال احمر بروجرد

۲ سال پیش

مسئول مرکز هواشناسی در شهداد گفت: طوفان شن باسرعت ۶۰ الی ۷۰ کیلومتر در شهداد در حال وزیدن است.
مریم پور هاشمی مسئول مرکز هواشناسی در شهداد گفت: طوفان شن ازدیروز ساعت ۸ ونیم صبح در شهداد آغاز؛ واین وضعیت تا امشب پایدار خواهد بود.

به گفته او ، طوفان شن درشهداد باسرعت ۶۰ تا ۷۰ کیلومتر در حال وزیدن است .

طوفان شن تنفس را برای مردم شهداد سخت کرد

۲ سال پیش

راه خصیل دشت و روستای شلیشه از روستا‌های ییلاقی املش در پی بارش برف مسدود و برق این منطقه از ۲ شب قبل تاکنون قطع است.
رئیس اداره راهداری املش گفت: اکیپ‌های مأموران راهداری مناطق ییلاقی از ۲ مسیر خصیل دشت و کجید به تماجان در حال برف‌روبی و بازگشایی مسیر هستند و تا غروب امروز راه بقیه روستا‌های باقی مانده هم به صورت کامل برف‌روبی و بازگشایی خواهد شد.

به گفته حسن یوسفی ارتفاع برف که در بعضی از مناطق کوهستانی به ۲ متر هم می‌رسد، باعث کندی کار برف‌روبی و بازگشایی مسیر راه‌های مناطق ییلاقی شده است.

مسدود بودن راه و قطعی برق تعدادی از روستا‌های ییلاقی املش

۲ سال پیش

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:سرما و یخبندان تا اوایل یکشنبه هفته آینده در استان زنجان ماندگار است.
سلطانی با بیان اینکه شرایط جوی در استان زنجان پایدار است ,گفت: توصیه می‌شود هموطنان از تردد‌های غیرضروری در جاده‌های استان زنجان پرهیز کنند و در صورت ضرورت,تجهیزات ایمنی زمستانی و پوشش گرم همراه داشته باشند و همچنین آمادگی برای برف روبی و بازگشایی معابر را داشته باشند.

روند کاهشی دما در زنجان ادامه دارد

۲ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: راه ارتباطی ۲۱۰ روستای استان که به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده بود امروز جمعه بازگشایی شد.
مهدی پازوکی گفت: در پی ورود سامانه بارشی به جو لرستان و بارش شدید برف در نقاط مختلف استان راه ارتباطی یکهزار و ۳۶۳ روستای استان مسدود و برق ۶۲ روستا نیز قطع شد.

بازگشایی راه ارتباطی ۲۱۰ روستای لرستان

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: ۲ راهدار شهرستان الیگودرز که شب گذشته در کولاک و برف گردنه "گله بادوش" گرفتار شده بودند نجات یافتند.
عباس شرفی گفت: هادی سرلک و ابراهیم کرم زاده ۲راهدار الیگودرزی شب گذشته به دلیل بارش برف و کولاک شدید در گردنه گله بادوش گرفتار شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: پس از ساعت‌ها جستجو، صبح امروز این ۲ نفر پیدا و با کمک بالگرد امدادی به بیمارستان الیگودرز منتقل شدند که در حال حاضر حال عمومی آن‌ها خوب است.

۲ راهدار لرستانی گرفتار در برف و کولاک نجات یافتند

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با هماهنگی پلیس راه و مدیریت بحران استان، جاده جنگل گلستان بسته شد.

مهدی میقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به علت کولاک و بوران برف، گردنه امین آباد در خراسان شمالی بسته شد و به همین علت از سمت گلستان هم مسیر جنگل گلستان به سمت خراسان شمالی بسته شد.

مسیر جنگل گلستان بسته شد

۲ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: شب گذشته در محور‌های جاده‌ای غرب و جنوب اصفهان به ۷۵ خودروی در راه مانده، امداد رسانی شد.
منصور شیشه فروش گفت: در پی کاهش شدید دما، کولاک و یخبندان ۱۴۳ نفر در راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های هلال احمر و مساجد در شهرستان‌های فریدونشهر، بویین میاندشت و سمیرم اسکان اضطراری شدند و به ۱۲ نفر از مصدومان خدمات درمانی و امدادی ارائه شد همچنین توسط نیروهای امدادی به ۷۵ خودروی در راه مانده امدادرسانی شد.

امدادرسانی به ۷۵ خودروی گرفتار در برف و کولاک

۲ سال پیش

بارش برف که از صبح امروز در خراسان جنوبی آغاز شده است، چهره استان را سفید کرده است.
در اولین روز از بهمن ماه، بارش برف در مناطق مختلف خراسان جنوبی سبب شده است تا نقاط مختلف استان لباس سفید بر تن کنند.

پلیس راه استان از رانندگان خواسته تا از سفرهای غیرضرور پرهیز کنند و در صورت سفر حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

بارش برف در همه شهرستان های خراسان جنوبی

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : ۸۵ محور روستایی مسدود شده سطح استان که در چند روز اخیر همراه با بارش برف و کولاک بود بازگشایی شد.
باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه- فریبرز کرمی گفت : علاوه بر این تعداد محور روستایی، ۵۰ محور روستایی نیز با تلاش راهداران بازگشایی شد.

در این مدت به ۵۶۱ دستگاه خودرو که در جاده‌های استان درگیر کولاک و بارش شدید برف شده بودند و امکان تردد برای آن‌ها نبود، امدادرسانی شد.

۲ سال پیش

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: بارش برف و کولاک روز گذشته ۲۰ درصد از راه های روستایی استان را مسدود کرده است.
رسول زاده گفت:در استان آذربایجان شرقی ۱۰ هزار و ۴۴۱ کیلومتر راه روستایی وجود دارد که با تلاش راهداران تا روز چهارشنبه هفته گذشته تمامی راه‌های روستایی استان بازگشایی شده بود، اما بارش برف و کولاک دوباره راه ارتباطی تعدادی از این روستا‌ها را بست.

این روستا‌ها بیشتر در مناطق کوهستانی و سخت عبور شهرستان‌های مرند، هشترود، اهر، ورزقان و چاراویماق واقع هستند.

مسدود شدن ۲۰ درصد راه‌های روستایی آذربایجان‌شرقی

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: برف‌روبی محوطه مرز باشماق با وجود حجم زیاد برف و سختی کار در حال انجام است.
 محمد راشد مدرس گرجی گفت: یکی از اولویت‌های اداره کل راهداری برف روبی محوطه مرز باشماق بود که با توجه به انبوه ماشین آلات سنگین مستقر در محوطه و پارکینگ ترانزیتی و صادراتی در مرز باشماق، عملیات برف‌روبی با مشکل مواجه بود، چرا که قدرت مانور زیادی برای ماشین آلات برفروبی وجود نداشت و بارش‌های مستمر نیز این امر را با مشکل بیشتر مواجه می‌کرد و چندین مرحله راه‌های درون مرز برف روبی شد.

برف‌روبی محوطه مرز باشماق در حال انجام است

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: بر اساس اعلام راهداران و سامانه‌های نظارتی، بیشتر جاده‌های اصلی استان سفید پوش و لغزنده شده است.
ابراهیم نصری گفت: درحال حاضر بارش برف در جاده‌های قوچان، سبزوار، نیشابور، کاشمر و همچنین مسیر‌های پرتردد باغچه -تربت حیدریه، درگز-قوچان، کاشمر - نیشابور و مشهد-کلات گزارش شده است

جاده‌های خراسان رضوی سفید پوش و لغزنده شد

۲ سال پیش

رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: پنج محور برف گیر استان سمنان به منظور تامین ایمنی جاده‌ای در برف و کولاک مسدود است.
سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: به منظور تامین و تکمیل ایمنی برای کاربران ترافیکی، محور‌های برف گیر استان سمنا ن مسدود و پس از بازگشایی، به مراتب اعلام خواهد شد.

پنج محور برف گیر استان سمنان مسدود است

۲ سال پیش

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: ۴۸ فرد گرفتار در برف و کولاک منطقه گردشگری تاراز در شهرستان اندیکا امدادرسانی و اسکان داده شدند.
علی پهلوان گفت: با توجه به بارش برف سنگین در محور اندیکا- بازفت در محدوده حوزه استحفاظی استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری و گرفتار شدن خودروهای در حال تردد در این محور، امدادرسانی به در راه ماندگان و گرفتار شدگان در برف و کولاک با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر انجام شد.

امدادرسانی و اسکان ۴۸ مسافر گرفتار در برف و کولاک تاراز در خوزستان

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از بسته بودن سه محور اصلی و راه ارتباطی ۶۰۰ روستای استان در اثر برف و کولاک خبر داد.
ارسلان شکری درباره آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی آذربایجان غربی گفت: تمام راه‌های روستایی استان برف روبی و بازگشایی شده بودند، اما با آغاز مجدد بارش‌ها از چهارشنبه شب و روز پنجشنبه به دلیل تقارن برف با کولاک مجددا راه ارتباطی ۶۰۰ روستا مسدود شد اما تلاش راهداران برای بازگشایی این راه‌ها ادامه دارد و تلاش می‌شود تا دو روز آینده تمامی محور‌های ارتباطی روستایی بازگشایی شوند.

۳ راه اصلی و ۶۰۰ راه روستایی در آذربایجان غربی مسدود است

۲ سال پیش

سرپرست مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: تردد در برخی محور‌های استان به دلیل کولاک و یخ زدگی تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
خسرو کیانی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، سرعت وزش باد در چهارمحال و بختیاری به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت رسید که این مهم موجب اختلال تردد در محور‌های مواصلاتی شد

امکان تردد با زنجیر چرخ در برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری

۲ سال پیش

عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از برف در استان قزوین در حال انجام است.
باشگاه خبرنگاران جوان قزوین - حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:به دنبال بارش برف و کولاک شدید دیروز پنجشنبه راه ارتباطی ۸۰روستا مسدود شد که از ساعت ۷ صبح امروز راهداران پرتلاش استان کار خود را برای بازگشایی این مسیر‌ها آغاز کرده‌اند.

تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی استان قزوین

۲ سال پیش

عملیات بازگشایی راه‌های روستایی مسدود شده از برف در استان قزوین در حال انجام است.
حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت:به دنبال بارش برف و کولاک شدید دیروز پنجشنبه راه ارتباطی ۸۰روستا مسدود شد که از ساعت ۷ صبح امروز راهداران پرتلاش استان کار خود را برای بازگشایی این مسیر‌ها آغاز کرده‌اند.

در حال حاضر تردد در تمام راه‌های اصلی و شریانی استان برقرار است.

تلاش راهداران برای بازگشایی راه های روستایی استان قزوین

۲ سال پیش

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از امداد رسانی به بیش از ۴ هزار مسافر گرفتار در برف و کولاک در محور‌های استان خبر داد.
امیر جعفرزاده گفت: ۱۷ محور در شهرستان‌های آواجیق، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، چالدران، سلماس، مهاباد، میاندوآب، درگیر برف وکولاک بودند که به چهار هزار نفر در این محور‌ها توسط تیم های امداد و نجات هلال احمر امداد رسانی شد.

وی می گوید: از این تعداد هزار و ۵۰۰ خانوار دچار حادثه شده بودند یک نفر از این افراد که یک مادر باردار بود در شهرستان سلماس به صورت ایمن به بیمارستان انتقال یافت.

امداد رسانی به بیش از ۴ هزار مسافر گرفتار دربرف و کولاک در آذربایجان غربی

۲ سال پیش

برنامه یک روز شاد زمستانی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در خانواده‌های ایلامی، برگزار خواهد شد.
سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری ایلام به شکرانه نزول رحمت الهی و با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی در خانواده‌های ایلامی، اقدام به برگزاری برنامه یک روز شاد زمستانی می‌نماید؛ لذا، از علاقه‌مندان دعوت بعمل می‌آید ضمن به همراه داشتن لباس گرم و وسایل مورد نیاز ساخت آدم برفی در محل پارک چغاسبز رو به روی تلویزیون پارکی حضور یابند.

برگزاری برنامه یک روز شاد زمستانی در ایلام

۲ سال پیش

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان قروه از اسکان اضطراری ۶۱۸ نفر در پی بارش برف و کولاک در ۲ شب در چهار مسجد شهرستان قروه خبر داد.
اقبال سالمی گفت: در مدت ۲ شب (دوشنبه_سه شنبه) و (چهارشنبه _عصر پنج شنبه) ۱۷ خودروی شخصی و ۲۸ دستگاه اتوبوس اسکان اضطراری داده شده است.

اسکان اضطراری ۶۱۸ مسافر در قروه

۲ سال پیش

فرمانده پلیس راه کردستان گفت: ۲ جاده بانه- سقز و جاده قدیم سنندج- مریوان به علت برف و یخ‌زدگی مسدود است.
سرهنگ عیسی گوهری گفت: با توجه به قطع بارش‌های برف و پایدار بودن هوا پیگیری‌های لازم انجام می‌شود تا این مسیر‌ها هم با تیغه زنی به زودی بازگشایی شود.

او می گوید: تردد در سایر نقاط استان هم فقط با زنجیر چرخ ممکن است و رانندگانی که تردد ضروی دارند حتما از زنجیر استفاده کنند.

۲ جاده اصلی کردستان مسدود است

۲ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: به علت شرایط یخبندان، نمک پاشی خیابان‌ها و معابر ایلام ادامه دارد.
مجید بیگلریان، گفت: بعد از بارش برف دیروز و شرایط یخبندان امروز، پایش و بازدید صبحگاهی مدیریت بحران از خیابان‌ها، معابر و نانوایی‌های سطح شهر ایلام انجام شده است

نمک پاشی خیابان‌ها و معابر ایلام ادامه دارد

۲ سال پیش

یوسف نوری در سفر به جنوب استان کرمان به همراه رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از مدارس خسارت دیده شهری و روستایی ناشی از سیل در شهرستان قلعه گنج دیدن کرد.

او در حاشیه این بازدید از مدارس آسیب دیده شهری و روستایی شهرستان قلعه گنج گفت: این بارندگی یک بارندگی استثنایی بوده و یک موقعیت اضطراری ایجاد کرده، بنابراین ما هم باید تصمیم‌های اضطراری بگیریم.

در بارش های اخیر ۴۴ مدرسه در قلعه گنج آسیب دیدند

۲ سال پیش

آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در پی بارش سنگین برف در امروز جمعه اول بهمن ماه را می‌توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

آخرین وضعیت جاده‌های مازندران در پی بارش سنگین برف

۲ سال پیش

امروز یکم بهمن ماه ۱۴۰۰ خراسان شمالی زیر بارش برف رخت سپید بر تن کرد.
همانطور اداره کل هواشناسی خراسان شمالی پیش بینی کرده بود؛ فعالیت سامانه جدید بارشی از بامداد امروز آغاز شده و بسیاری از مناطق و محور‌های مواصلاتی استان، با بارش برف همراه است.

خراسان شمالی یک دست سپیدپوش

۲ سال پیش

مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: از عصر امروز بارش برف علاوه بر مناطق کوهستانی در سایر مناطق استان هم گسترش می‌یابد.
باشگاه خبرنگاران جوان گرگان - نوربخش داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت: بارش برف و باران از شب گذشته در استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

نوربخش دادشی افزود: بیشترین ارتفاع برف در استان از ارتفاعات روستای حاجی آباد شهرستان کردکوی به میزان ۸۰ سانتی متر گزارش شده است

سنگ تمام بهمن برای گلستان / ارتفاع برف در ارتفاعات کردکوی به ۸۰ سانتی متر رسید

۲ سال پیش

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تویسرکان گفت: تاکنون ۳۵ مورد امداد رسانی در محور‌های این شهرستان انجام شده است.
باشگاه خبرنگاران جوان همدان- حمید عبدالملکی گفت: نجات جان دو نفر در گردنه روستای اشتران از جمله این امدادرسانی ها بوده است.

او گفت: تاکنون هزار و ۵۰ کیلومتر باند برف‌روبی و ۳۰۰ تن ماسه پاشی در محور‌های حوزه استحفاظی اداره راهداری تویسرکان انجام‌شده است.

نجات جان ۲ مسافر در کولاک گردنه روستای اشتران

۲ سال پیش

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : پنج محور مواصلاتی به خاطر کولاک شدید و یخ زدگی جاده‌ها به دنبال بارش شدید برف مسدود است .
کیخسرو دستغیب گفت : محور‌های مسدود استان شامل هلشی - جلالوند، کوزران - گهواره، سنقروکلیایی- اسدآباد، جوانرود- ثلاث باباجانی و سنقروکلیایی- کامیاران می‌شود.

تردد در محور‌های دالاهو - اسلام آباد غرب، دالاهو - سرپل ذهاب و گردنه‌های چهارزبر، حسن آباد، بیدسرخ و مله ماس به دلیل کولاک شدید و محور‌های پاوه- نوسود و پاوه- نودشه به دلیل یخ زدگی جاده تردد تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

مسدود بودن پنج محور مواصلاتی در کرمانشاه

 

۲ سال پیش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهرنگ گفت: به دلیل شرایط نامساعد جوی در این شهرستان بازگشایی پیست اسکی به تعویق افتاد.
سجاد یوسفی حاجی‌وند گفت: پیش‌بینی شده بود، پیست اسکی کوهرنگ از اول بهمن‌ماه بازگشایی شود، اما به دلیل شرایط نامساعد جوی در این شهرستان، بازگشایی پیست اسکی به تعویق افتاد.

پیست اسکی کوهرنگ که از اسفندماه ۹۸ به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده بود، امسال با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی خواهد شد.

بازگشایی پیست اسکی کوهرنگ به تعویق افتاد

۲ سال پیش

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وزش طوفان لحظه‌ای بین ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت در شرق و شمال استان اصفهان پیش بینی شده است.
منصور شیشه فروش گفت: با خروج سامانه بارشی از استان شاهد افزایش باد شدید در بسیاری از مناطق به ویژه در مناطق شرق وشمال شرق استان اصفهان هستیم، همچنین امروز سرعت وزش باد در این مناطق بین ۷۰ تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت پیش‌بینی شده است.

این طوفان همراه با خیزش گرد و خاک و کاهش دید در جاده‌ها به ویژه مناطق خوروبیابانک، چوپانان و جندق است.

وزش طوفان لحظه‌ای باسرعت ۹۰کیلومتر دراصفهان

۲ سال پیش

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: در تمامی محور‌های شهرستان فردوس بارش برف گزارش شده است.
سرهنگ رضایی گفت: در تمامی محور‌های شهرستان فردوس بارش برف را داریم و در محور دیهوک - طبس برف و باد شدید گزارش شده است.

او گفت: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

بارش برف در برخی از جاده های خراسان جنوبی

۲ سال پیش

کارشناس کنترل ترافیک پلیس راه البرز از بازگشایی کامل جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.
سروان مسعود خانجانی گفت: جاده کرج- چالوس به علت بارش برف و کولاک شدید از شب گذشته بسته شده بود که با تلاش ماموران راهداری پاکسازی و بازگشایی شد .

جاده کرج - چالوس بازگشایی شد

۲ سال پیش

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: در پی بارندگی های اخير و طغیان رودخانه های محلی با ایجاد اختلال در شبکه ها حدود ۱۰ روستا دچار قطعی برق شدند.
خلیل عوض زاده گفت: تا ظهر روز گذشته ۸ روستا برق دار و با بررسی ادامه خط نیز قبل از غروب آفتاب برق دو روستای باقیمانده وصل شد، خوشبختانه شبکه برق تمام روستاهایی که دچار مشکل شده بودند، پایدار شده است.

شبکه برق ۱۰ روستا دچار خسارت شد

۲ سال پیش

محور‌های کندوان، آزاد راه تهران شمال و کیاسر به سمنان به علت بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع بعدی مسدود است.

با مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محور‌های کندوان، آزاد راه تهران شمال و کیاسر به سمنان در هر دو مسیر رفت و برگشت امروز جمعه اول بهمن ماه به علت بارش شدید برف و کولاک و عدم ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود شده است.

برف و کولاک محور‌های شمال را بست

۲ سال پیش

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: به دلیل کولاک شدید برف محور توسکستان و خوش ییلاق مسدود شد .
مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بارش شدید باران در بیشتر محورهای استان شروع شده است و در محورهای کوهستانی هم با برف و کولاک مواجه هستیم .

جاده های توسکستان و خوش ییلاق بسته شد

۲ سال پیش

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
در کشورهای پر برف
هزینه پرف روبی و جاده باز کردن سرسام اور است
والله خدا خیر بده .دولت مردمی را که این همه هزینه
برای باز کردن جاده کردند
اینشالله کشورمان پر اب شود .نعمت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
اهواز الان هواش بهاریه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
بابا یکی به داد مردم یزد برسه نه بارندگی نه بارونی نه برفی همه جای ایران سرشار از نعمت الهی شده فقط یزد هیچ خبری نیست
کمی مشکوک نیست،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
مردم اصفهان هیچ فکر کردن چرا بجای باران و برف خاک به سرشان می بار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
خوبی زمستان به سرد بودن آن است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
یادش به خیر تا همین ده سال پیش تهران برف میومد بیست سال پیش ابتدایی بودیم چقدر برف میومد برف جمع میشد پدرم خدا بیامرز میرفت پشت بوم برفا رو پارو میکرد به خاطر برف تعطیل میشدیم نه آلودگی هوا اما الآن سه سالی هستش که توی تهران کلا برف ندیدم !!! الآن هم فقط سوز و بادش میاد اینجا برفی ندیدیم !!!