فرمانده انتـظامی شهرستان سروستان از دستگیری مخلان امنیت عمومی که به سمت اتوبوس‌های حامل مسافر سنگ پرانی می‌کردند، در این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان شیراز - سرهنگ آرش بخشایی مطلق گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر سنگ پرانی افرادی ناشناس به سمت اتوبوس‌های حامل مسافر در کمربندی سروستان بلافاصله شناسایی و دستگیری عوامل این اقدام در دستور فوری این فرماندهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت مـوضوع با تدابیر ویژه و تعامل با دادستان شهرستان، تیم‌های مجرب از ماموران زبده این فرماندهی تشکیل و با شگرد‌های های خاص پلیسی به ۲ جوان ۱۸ ساله مظنون و آن‌ها را در یکی از محلات شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ بخشایی مطلق گفت: دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده به بزه انتسابی مبنی بر پرتاب سنگ به سمت اتوبوس‌های در حال حرکت اقرار کرده و انگیزه خود از این اقدام را سرگرمی و تفریح اعلام کردند.

او گفت: مجرمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس سروستان ضمن بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز ما هستند، گفت: برخورد با مخلان آسایش و امنیت عمومی به طور جدی ادامه داشته و پلیس با هر کسی که بخواهد با رفتار خود اقدام به تخلف و ایجاد مزاحمت برای شهروندان کند برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سنگ پرانی ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.