رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان بر اهمیت ضرورت رعایت استاندارد‌های تکلیف شده در قوانین محیط زیستی برای صنایع تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اهواز - مصطفی یوسفی گفت: اهمیت ضرورت رعایت استاندارد‌های تکلیف شده در قوانین محیط زیستی برای صنایع و رفع مشکلات ناشی از آلودگی هوا در منطقه با انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آلودگی هوا با توجه به شرایط جوی، پدیده اینورژن (وارونگی و پایداری هوا) در این فصل از سال، بیشتر از هر موقع دیگر تاکید می شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: انتظار می رود اهمیت طرح‌هایی مانند طرح جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت و جلوگیری از سوزاندن این گاز در فلر‌های نفتی و استفاده به عنوان خوراک صنایع پتروشیمی مورد توجه قرار گیرد.

پروژه مطالعاتی در رابطه با آلودگی هوای منطقه ۷ شهیدان با توجه به جریانات جوی و تأثیر گذاری بر محیط، مکان یابی و راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا مستقر صنایع پتروشیمی، راه اندازی سیستم پایش آنلاین صنعت پتروشیمی مسجدسلیمان، تهیه و راه اندازی سیستم پایش آنلاین واحد نمکزدایی هفت شهیدان، پیگیری اصلاح و بهسوزی فلر نمک زدایی هفت شهیدان، ایجاد کمربند سبز و احداث نهالستان کنار با مشارکت شرکت نفت و پتروشیمی صورت گیرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.