مراسم چهلم فرهنگی فرهیخته و خبرنگار فعال صدا و سیما سید حمدالله خواهش نیک در جوار آرامگاهش برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یاسوج - به مناسبت چهلمین روز درگذشت فرهنگی فرهیخته و خبرنگار فعال صدا و سیما سید حمدالله خواهش نیک مراسمی در جوار آرامگاه آن مرحوم با حضور فرهنگیان، اصحاب رسانه و خانواده اش برگزار شد.

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویر احمد در این مراسم با اشاره به ویژگی های برجسته مرحوم خواهش نیک گفت: مردمداری ، پیگیر مشکلات مردم ، تکریم ارباب رجوع و خستگی ناپذیری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از جمله اوصاف برجسته آن مرحوم بود.

او گفت: مرحوم  خواهش نیک، چه در حوزه آموزش و پرورش و چه در حوزه رسانه ها به ویژه صدا و سیما که بعد از آموزش و پرورش خانه دوم او بود مدام پیگیر خواسته های به حق مردم و برآورده کردن مطالبات و مشکلات آنان بود و در هر دو عرصه برای برآورده کردن خواسته های مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد.

زارع پور گفت: مرحوم خواهش نیک بدون کوچکترین چشم داشتی و یا انتظاری پیگیر مشکلات مردم و‌ خواست های همکاران بود و برای تحقق خواسته های آنان از همه ظرفیت ها و رایزنی ها استفاده می کرد.

حجت الاسلام بزرگواری هم در این مراسم مرحوم خواهش نیک را فردی صدیق، متدین، دلسوز مردم و پیگیر مشکلات مردم دانست و گفت: آن مرحوم در عمر پر برکتش خدمات زیادی در عرصه های مختلف به مردم کرده که هرگز فراموش نخواهد شد.

او راز ماندگاری و محبت مرحوم خواهش نیک در قلوب مردم را صفا، صمیمیت، یکرنگی و خدمت بی منت آن مرحوم به مردم دانست و افزود: مرحوم خواهشنیک در دو عرصه فرهنگ و رسانه آثار ماندگاری را از خود برجای گذاشت که هرگز فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام بزرگواری فراجناحی، فراگروهی، فراطیفی، فراقومی و بی توجهی به مرزبندی های قومی و قبیله ای را از ویژگی های برجسته مرحوم خواهش نیک برشمرد و گفت: داشتن همین ویژگی ها باعث شد که آن مرحوم در نزد مردم استان و‌حتی خارج از استان محبوب باشد که نمونه بارز این محبوبیت شرکت گسترده مردم در مراسم تشییع باشکوه وی و خلق حماسه ای ماندگار در استان بود.

انتهای پيام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.