همایش مکتب فاطمی راه روشن ولایتمداری با حضور جمعی از مهاجران افغانستانی عصر پنجشنبه در سالن همایش‌های آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی راستی  در این همایش گفت: وظیفه ما این است که الگوی انسان کامل و زن بافضیلت را برای جامعه معرفی و نصب العین همه حرکت‌های خود قرار دهیم که در این راه باید همه احساس مسئولیت کنند.

مدیر مرکز فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی تبیان گفت: یک نمونه برجسته از بانوان به عنوان انسان کامل داریم که اگر عملکرد وی مبنا قرار گیرد مشکلات یکی پس از دیگری رفع می‌شود. این الگو را که پیامبر اسلام (ص) معرفی کرده است کسی جز حضرت فاطمه زهرا (س) نیست.

هاشمی راستی گفت: امام خمینی (ره) به عنوان فرزند برومند حضرت فاطمه (س) مهمترین تحول قرن ۲۰ را با رهبری خردمندانه خود رقم زد و جلوه‌ای از حکومت دین را در قالب ولایت فقیه برای جهان معرفی کرد و ثابت نمود اگر مسلمانان کشور‌های اسلامی به تاسی از سیره ائمه (ع) و حضرت فاطمه (س) وارد فعالیت مبارزه و جهاد و دیگر فعالیت‌ها شوند می‌توانند موفق شده و به پیروزی برسند.

هاشمی معتقد است، چند ماه از حاکمیت طالبان می‌گذرد، اما در طول این مدت مدارس به روی دختران بسته شده و همه فعالیت‌های آن‌ها محدود شده است.

او گفت: اگر از ظرفیت و توانمندی و استعداد بانوان در جهت سیر تکاملی جامعه استفاده نشود و زنان خانه نشین شوند جامعه در حرکت‌های اجتماعی و تحولی خود آسیب می‌بیند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام//ص.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.