رئیس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران از برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره‌ نوروزی گردشگری در شهر‌های مختلف خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حمید نادری در نخستین نشست مجازی گردشگری فرهنگی که به همت کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی اجتماعی مجمع شهرداران کلان‌شهر‌های ایران با موضوع اطلاع‌رسانی و برنامه‌های فرهنگی_ گردشگری ویژه اعیاد شعبانیه و ایام نوروز برگزار شد، گفت:  یکی از فعالیت‌های کمیته‌های گردشگری، اجرای تور‌های گردشگری است و یکی از اقدامات ما در این کمیته، هماهنگی  تور‌ها و رسیدن به یک بسته پیشنهادی برای نوروز است تا با ارائه آن در شهر‌ها  مسافران  بتوانند برنامه‌ریزی خوبی برای سفرشان انجام دهند.

رئیس کمیته گردشگری کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلان‌شهر ایران در ادامه گفت:فصلنامه گردشگری در حال تدوین است و به زودی برنامه ریزی  برای برگزاری جشنواره‌های گردشگری در شهر‌های مختلف انجام خواهد شد.

او با اشاره به این که جلسات تخصصی برای شناسایی ظرفیت‌های گردشگری هر شهر برگزار خواهد شد، می گوید: باید در برگزاری جشنواره‌های گردشگری در شهر‌های مختلف به شعاری واحد برسیم.

نادری ابراز  امیدواری کرد با هم‌افزایی و همگرایی در کمیته گردشگری در مناسبت‌های ملی و مذهبی بتوان خدمات خوبی را به زائران و مسافران ارائه کرد. 

در چهل و پنجمین نشست معاونین فرهنگی کمیسیون فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران، حمید نادری مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به عنوان نخستین مسئول کمیته گردشگری این مجمع انتخاب شد.

مهمترین سیاست اجرایی این کمیته نقش آفرینی و همگرایی شهرداری‌های کلانشهر ایران در جهت رونق و توسعه گردشگری عنوان شده است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار