متولیان کشتی استان خوزستان با جدیت به دنبال میزبانی رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان- رمضان جمال پور سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان با بیان اینکه خواستار میزبانی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از فدراسیون کشتی هستیم، اظهار داشت: جلسه‌ای با علیرضا دبیر رئیس فدراسیون و ابراهیم مهربان دبیر فدراسیون در خصوص درخواست میزبانی برای مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی و برگزاری آن در شهر اهواز داشتیم، که مقرر شد این مسابقات را در شهر اهواز و احتمالاً در یکی از دو سالن سازمان آب و برق و یا سالن شرکت نفت در روز‌های ۸ تا ۱۰ اسفند ماه برگزار کنیم.

او به هزینه‌ها و نحوه تامین آن اشاره کرد و گفت: برای اسکان ورزشکاران هتل مجموعه آب و برق را در نظر گرفته ایم و با چند هتل دیگر هم صحبت کرده ایم. هزینه‌های برآورد شده تقریباً یک میلیارد و سیصد میلیون تومان است که هزینه اسکان، غذا، ترانسفر، استیج و عوامل اجرایی به این مقدار خواهد رسید. با اسپانسر‌ها هم صحبت کرده ایم و از هئیت کشتی و فدراسیون کشتی هم کمک خواهیم گرفت.

سرپرست هئیت کشتی استان خوزستان گفت: شرایط آب و هوایی اسفند ماه خوزستان مناسب است و قطعاً شور و نشاط خاصی با برگزاری این مسابقات در بین جوانان و نوجوانان ایجاد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار