سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: امروز تعطیلی شامل بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان و امدادی نمی‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام -مجید بیگلریان گفت: تصمیم گیری برای تعطیلی مدارسی که امروز امتحان دارند بر عهده مسوولان آموزش و پرورش گذاشته شده است.

او گفت: آموزش و پرورش استان نیز با توجه به بررسی شرایط جوی استان امتحانات امروز مدارس را لغو کرد.

سرپرست مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: همچنین از پلیس راه درخواست شده است از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در مسیر‌های مواصلاتی به ویژه گردنه‌ها جلوگیری کند.

بیگلریان گفت: باتوجه به اینکه در حالت عادی روز‌های پنجشنبه در استان تعطیل است، نیازی برای اعلام تاخیر در ساعت فعالیت بانک‌ها و معدود ادارات فعال در این روز دیده نشد و دستگاه‌های خدمات رسان، امدادی و بانک‌ها طبق روال همیشه به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت: تمام دستگاه‌های عضو ستاد بحران و کمیته پیشگیری نقاط مختلف استان ایلام در حالت آماده باش هستند و شهرداری‌ها در مناطق برفگیر نیز با تجهیزات و ادوات برف روبی مستقر هستند تا عملیات برف روبی، نمک پاشی با مخلوط شن و ماسه را در معابر عمومی انجام دهند.

بیگلریان از مردم خواست نسبت به تردد یا مسافرت غیرضروری پرهیز کنند و در مورد حامل‌های انرژی نیز مدیریت مصرف داشته باشند.

به گفته رستمی کارشناس پیش بینی هواشناسی ایلام سامانه بارشی زودگذر با هسته سرد از بامداد دیشب وارد استان شده، باتوجه به اینکه این سامانه دارای هسته سرد است، بارش‌ها در مناطق سردسیر و ارتفاعات به صورت برف، در نقاط معتدل به شکل برف و باران و در نواحی گرمسیری هم بارانی خواهد بود.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.