طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان - بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌گردد.

این سامانه در استان‌های ساحلی خزر، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، شمال و شرق خوستان، همدان، مرکزی و از بعدازظهر در قزوین، البرز و تهران سبب بارش برف، باران و وزش باد و در مناطق کوهستانی کولاک برف پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید


این سامانه جمعه در مازندران، گلستان، خراسان‌های شمالی، رضوی و جنوبی، ارتفاعات سمنان و شرق استان تهران منجر به بارش باران می شود. تا روز جمعه در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید است.

همچنین از بعدازظهر پنجشنبه و روز جمعه در استان‌های تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان و اصفهان نیز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد می‌تواند منجر به بروز گرد و خاک شود.

تا روز جمعه در نیمه غربی و نواحی مرکزی کشور و روز‌های جمعه و شنبه در نیمه شرقی کشور کاهش محسوس دما بین ۵ تا ۱۰ درجه رخ خواهد داد. طی دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و دریای خزر مواج و طوفانی هستند.

از روز شنبه تا اواخر هفته آینده در غالب مناطق کشور جوی پایدار همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
والا میگن بارون میاد نمیاد وقتی میگن نمیاد میاد بر عکسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۳۰ دی ۱۴۰۰
اینجا که کلا خشکه.
حتما ابر و بارون و برف رو هم میفرستید سوریه و لبنان.
مردیم.
Iran (Islamic Republic of)
razayeg
۱۹:۱۰ ۰۲ بهمن ۱۴۰۰
ببخشید ایران چند نخبه به سوریه فرستاد تا از ونجا ابر ها بارور بشن هم به نفع سوریه هست هم به نفع ترکیه هست هم عراق هم یمن هم ایران چون ترکیب گرماو سرما شبنم خلق میشه این اخبار ها که میگن برف در عربستان و عراق اومد بله حقیقته نشانه خوبیه چون غول قطبی گرد باد چرخشی ما فوق عظیم زمستانی تو راهه اونم با کلی برف هم میاد کل ایرانو سفید میکنه کاهش دما در قشم و کیش هم اتفاق میوفته خلاصه امسال مثل سال1350 سرمای طاقت فرا داریم تو اسمون در سمت شمال دیگه سرخی نمیبینم چون وقتی شمال اسمان سرخ باشه یعنی گرما زیاده و نشانه خشکسالیه اما اگر رنگ ابی زیاد باشه بدون سرخی اون نشانه گسترش سرما هست اونم سرمای خیلی خیلی زیاد داریم کلی باد سهمگین اومد من کاملا مطمعا هستم عصر یخبندان نزدیکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۳۰ دی ۱۴۰۰
هوای تهران افتابیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ دی ۱۴۰۰
بابا احتمال چی خجالت بکشید جمع کنید
منم احتمال میدم فردا طوفانی بشه هوا
احتمال احتمال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۳۰ دی ۱۴۰۰
فقط بگید که که کی از دست دود خلاص می شویم؟؟؟
آخرین اخبار