یوسفی سوته گفت: ۱۰۵ فقره پروانه تایید صلاحیت علمی و فنی برای مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی استان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - محمد یوسفی سوته معاون استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: ۱۳۸ فقره پروانه تایید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال تمدید و طی این مدت ۵۴ فقره پروانه فعالیت مدیران کنترل کیفیت هم به دلیل استعفا و یا عزل آن‌ها لغو شد.

 ۶۶۳ مدیر کنترل کیفیت در استان بر اساس ارزیابی کارشناسان این اداره کل دارای پروانه تایید صلاحیت معتبر هستند.

 بر اساس دستورالعمل‌ها مدت اعتبار پروانه تایید صلاحیت علمی و فنی مدیران کنترل کیفیت واحد‌های تولیدی ۲ سال است.

 معاونت استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان سمنان از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال با ارایه چهار هزار و ۸۰۸ نفر ساعت آموزش به مدیران کنترل کیفیت توانست ۷۰ درصد برنامه مصوب سالانه خود را در این شاخص، پوشش دهد.

معاونت استانداردسازی و آموزش اداره کل استاندارد استان سمنان با ارائه چهار هزار و ۴۶ نفر ساعت آموزش کارکنان۱۳۷ درصد برنامه مصوب سالانه این اداره کل را در این شاخص تحقق بخشید.

 ارایه یک هزار و ۹۶۸ ساعت آموزش برون سازمانی و ارایه ۹۶ نفر ساعت آموزش کارشناسان استاندارد از دیگر فعالیت‌های معاونت آموزشی اداره کل استاندارد استان سمنان است.

 توجه به استانداردسازی کالا‌ها و محصول‌های تولیدی، علاوه بر نقشی که در رونق بخشی به بازار محصول دارد، به ارتقای کیفیت کالا و در نتیجه تامین حقوق مصرف کننده منجر می‌شود.

انتهای پیام / ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.