شهردار شهرکرد گفت: روابط عمومی سازمان‌ها به صورت آتش به اختیار عمل کنند و وظیفه آن‌ها جمع بندی پازل‌های مختلف اقدامات و خدمات شهرداری برای ارائه به افکار عمومی است.

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - معارفه احمد مولوی سرپرست جدید مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد با حضور محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد و روابط عمومی سازمان‌های تابعه شهرداری برگزار شد.

محمدتقی جاپلقی در این جلسه با بیان اینکه روابط عمومی‌ها به عنوان بازوان مدیران سازمان‌ها در شهرداری هستند گفت: روابط عمومی‌ها به دلیل اینکه دارای پست حساس هستند بنابراین باید در راستای تأمین تجهیزات و امکانات مورد نیاز آن‌ها اقدامات لازم در اسرع وقت صورت پذیرد.

وی افزود: در شهرداری اقدامات و خدمات متعددی انجام می‌شود و مجموعه این اقدامات در کنار هم بیانگر حرکتی عملکردی و اجتماعی است و نباید به آن به صورت جزیره‌ای نگاه کرد.

شهردار شهرکرد بیان کرد: مجموعه ارتباطات و روابط عمومی نقش جریان سازی، برقراری ارتباط دوسویه شهروندان با مجموعه مدیریت شهری و انتقال دهنده عملکرد این مجموعه به افکار عمومی است.


بیشتر بخوانید


جاپلقی ادامه داد: روابط عمومی با یک نگاه واقع بینانه بر عملکرد مدیریت شهری باید هر لحظه ارزیابی درستی از وضع موجود داشته باشد و با نگاهی جامع و کامل برای صیانت و پاسداری از سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری تلاش کند.

وی افزود: روابط عمومی سازمان‌ها به صورت آتش به اختیار عمل کنند و برای خدمت به شهروندان و اطلاع‌رسانی خدمات و عملکرد شهرداری کوتاهی نکنند.

جاپلقی اظهار داشت: آگاهی شهروندان از وظایف، اختیارات، عملکرد و اقدامات شهرداری در امر مدیریت شهر، به تعامل مثبت و سازنده بین شهرداری و شهروندان منجر خواهد شد.

شهردار شهرکرد افزود: روابط عمومی نقش مهمی در انتقال مفاهیم و تجربیات برای تکامل اندیشه شهر دارد و با بهره‌گیری از ابزار صحیح در جهت اطلاع‌رسانی شفاف و دقیق می‌تواند اعتماد شهروندان را جلب و از شکل‌گیری دیوار بی‌اعتمادی جلوگیری کند.

وی تاکید کرد: حوزه ارتباطات امری دوسویه و دوطرفه و یک حلقه اتصال بین مردم و مسئولان می‌باشد که در این راستا باید هوشمندانه به عنوان یک رابط توانمند در برقراری ارتباط دو طرفه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

در پایان جلسه روابط عمومی‌ها مباحثی درخصوص ارتقای کیفیت سایت‌های خبری و اخبار مطرح کردند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار