با تلاش و سرعت عمل کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر سارقان مسلح خودروی شهروند ایرانشهری شناسایی و ضمن کشف خودروی مسروقه مالباخته کمتر از یک ساعت، تلاش برای دستگیری عاملان این سرقت تا ختم پرونده ادامه دارد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری گفت: روز گذشته حوالی ساعت ۷ صبح در پی تماس شهروند ایرانشهری با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت مسلحانه خودرو وی در محور "ایرانشهر-بزمان" بلافاصله چندین اکیپ زبده پلیس آگاهی و یگان تکاوری ۱۱۲ استان به محل سرقت اعزام شدند.

او می گوید:  در بررسی اولیه از محل وقوع مشخص شد، یک دستگاه پژه ۴۰۵ به همراه ۴ سرنشین با اسلحه کلاش و کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه خودرو پژو پارس نموده و از صحنه جرم متواری می‌شوند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بلافاصله طرح مهار در مکان‌های مورد نظر توسط ماموران پلیس به اجراء در آمد و محور‌های اصلی ایرانشهر به بزمان تحت کنترل پلیس در آمد.

سردار طاهری  گفت: در گشت زنی و ردزنی هدفمند، اشرار و سارقان مسلح در دشت سمسور مورد رصد اطلاعاتی پلیس قرار گرفتند که تحقیقات تکمیلی برای دستگیری این افراد ادامه پیدا کرد.

این مقام ارشد انتظامی می گوید: در پی گشت زنی در موقعیت مورد نظر خودرو سارقان و خودرو مسروقه مشاهده و تعقیب و گریز برای دستگیری عاملان سرقت آغاز شد.

او گفت: سارقان مسلح در ادامه اقدام به تیراندازی به سمت ماموران پلیس کرده که با حجم تیراندازی پلیس مواجه و زمانی که عرصه را بر خود تنگ دیده، خودرو مسروقه را رها و با توجه به صعب العبور بودن و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در پاکسازی از محل درگیری و با توجه به مستندات موجود در محل، یکی از سارقان مسلح مجروح می‌شود.

سردار طاهری گفت: خودرو سرقت شده کمتر از یک ساعت تحویل مالباخته شد و تحقیقات جهت دستگیری سارقان مسلح خودرو همچنان ادامه دارد که خبر تکمیلی متقابلا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.