فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۳ سوداگر مرگ و کشف ۹۳۵ کیلو مواد افیونی در درگیری تکاوران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سردار احمد طاهری  گفت: روز گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود و انجام اقدامات تخصصی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال محموله مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی شهرستان "سراوان" مطلع و موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن شهرستان اطلاع دادند.

او می گوید: بلافاصله تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان مسیر تردد قاچاقچیان را تحت رصد و کنترل خود قرار داده و در نهایت عصر دیروز اعضای این باند مسلح را که با یک دستگاه وانت تویوتا و ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در محور"اسفندک- سراوان" بودند شناسایی و به آن‌ها دستور ایست دادند.

به گفته فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  سوداگران مرگ بدون توجه به ایست پلیس به سمت خودرو‌های انتظامی تیراندازی و با سرعت از محل متواری شدند.

سردار طاهری گفت: در نهایت بر اثر آتش پر حجم تکاوران پلیس خودرو‌های حامل مواد زمین گیر و قاچاقچایان مجبور به فرار به کوهستان‌های اطراف شدند.

او گفت: در این عملیات با سرعت عمل مأموران انتظامی ۳ نفر از سوداگران مرگ دستگیر و ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش با ۲۲ فشنگ جنگی، طی بازرسی از خودرو‌های توقیفی، مقدار ۹۳۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی  گفت:نیروی انتظامی در گلوگاه‌ها و ورودی‌های قاچاق مواد مخدر در سطح استان حضوری فعال دارد و در راه مبارزه با مواد مخدر از هیچ کوششی دریخ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار