با تلاش ماموران انتظامی شهرستان سراوان زورگیران و سارقان تلفن همراه شهروندان سراوانی قبل از انجام سرقتی دیگر شناسایی و دستگیر شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  داریوش سرگلزایی گفت:: در پی مراجعه و اعلام شکوائیه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه سه نفر با سر و صورت پیچیده با یک دستگاه موتورسیکلت در ساعت ۲۳ و ۴۵ دقیقه شب گذشته در یکی از خیابان‌های شهر سراوان به من مراجعه و با تهدید و زور، گوشی تلفن همراه و مبالغی وجه نقد را از من به سرقت برده اند، موضوع شناسایی و دستگیری عاملان سرقت با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان سراوان قرار گرفت.

او می گوید: در کمتر از ۲۴ ساعت ماموران انتظامی با تحقیقات فنی در کشف جرم و ادامه گشت‌های محسوس و نامحسوس، موفق شدند سارقان را که با همان موتورسیکلت و سر و صورت بسته در یکی از خیابان‌های دیگر شهر سراوان به دنبال سوژه مناسب برای سرقت دیگر بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی ۲ عامل این اقدام را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سراوان گفت: دو متهم دستگیر شده به همراه موتورسیکلت توقیفی برای شناسایی و کشف تعداد سرقت‌های صورت گرفته به یگان انتظامی منتقل شدند که تحقیقات همچنان برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.