رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان از برقراری تردد در تمام محورهای جاده‌ای این شهرستان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان مشهد - جواد جعفری تیتکانلو گفت: تردد در تمامی محور‌های مواصلاتی حوزه استحفاظی شهرستان قوچان روان است.

او گفت: شب گذشته با شروع بارندگی عملیات راهداری زمستانی برف‌روبی و نمک‌پاشی در محور‌های اصلی و فرعی انجام شد و تاکنون هیچ گزارشی از بروز مشکل در محور‌های روستایی نداشته‌ایم.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قوچان ۵۳ نفر از نیرو‌های راهداری در قالب سه اکیپ راهداری در راهدارخانه مرکزی، راهبران و امامقلی با تمام توان و تجهیزات شب گذشته در عملیات شرکت داشتند و در روز گذشته هزار تن شن و نمک‌پاشی در ۴۰۰ کیلومتر از محور‌های اصلی و فرعی شهرستان قوچان انجام شد.

 شب گذشته به دلیل کولاک یک مورد تصادف زنجیره‌ای در محور قوچان به چناران صورت گرفت که در پی آن دو خودرو پراید به هم برخورد کرده و یک تریلی هم به این ۲ خودرو برخورد می‌کند، ولی خوشبختانه این تصادف جرحی نبوده است.

او گفت: با توجه به اینکه در بخش محور‌های روستایی به دلیل احتمال بارندگی امکان لغزندگی محور‌ها وجود دارد، نیرو‌های راهداری در حالت آماده‌باش هستند و همچنان توصیه ما به رانندگان این است که با سرعت مطمئنه تردد کرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام//ف. ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار