امام جمعه پردیسان از خدمات دانشگاه باقرالعلوم (ع) به شهروندان ساکن در پردیسان قدردانی کرد و گفت: وجود حدود ۳۰ دانشگاه و پژوهشگاه در پردیسان فرصت مناسب برای خدمت به مردم این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم -حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حامدی در حاشیه دیدار با معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) گفت: دانشگاه باقرالعلوم (ع) از ظرفیت‌های قابل توجه علمی در بخش علوم انسانی و اسلامی و همچنین تجهیزات آموزشی برخوردار است و تاکنون نیز همواره این تجهیزات از جمله استفاده از کتابخانه را در اختیار طلاب، دانشجویان و عموم شهروندان علاقه‌مند قرار داده است.

امام جمعه پردیسان می گوید: در پردیسان حدود ۳۰ دانشگاه و پژوهشگاه فعال است که یک ظرفیت بزرگ علمی به شمار می‌رود و تصمیم داریم از آن استفاده کنیم به طوری که پردیسان را به عنوان یک منطقه علمی و پژوهشی در شهر علم و اجتهاد معرفی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین حامدی با اشاره به سکونت حدود ۲۰ هزار طلبه در پردیسان گفت: در صورتی که یک اتحادیه متشکل از تمام دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های فعال در پردیسان ایجاد شود می‌توان بیش از پیش از ظرفیت‌های آنان از جمله استادان، مشاوره، کتابخانه و سایر امکانات بهره‌مند شویم و در این زمینه نیز انتظار همکاری از مسئولان این دانشگاه‌ها داریم.
امام جمعه پردیسان می گوید: پردیسان امروز نیازمند کتابخانه و مجتمع بزرگ فرهنگی است که امیدواریم در این زمینه نیز برنامه ریزی‌های لازم صورت گیرد.
معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه باقرالعلوم (ع) پرداخت و گفت: در کنار فعالیت‌های علمی بر این باوریم که باید این ظرفیت‌ها را به عنوان یک خدمات اجتماعی در اختیار شهروندان قرار داد و در این زمینه منابع موجود در کتابخانه که شامل ۱۳۶ هزار عنوان کتاب است را در اختیار طلاب و دانشجویان منطقه پردیسان قرار داده و با دانشجویان سایر دانشگاه‌ها نیز همکاری کرده ایم.
حجت الاسلام والمسلمین مریجی گفت: خاکسپاری پیکر مطهر شهدای گمنام در دانشگاه باقرالعلوم (ع) و ایجاد یادمان شهدای گمنام در محوطه این دانشگاه نیز در برخی مناسب‌ها به محل برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردمی تبدیل شده و همچنان نیز آمادگی میزبانی رویداد‌های مختلف فرهنگی از جمله یادواره شهدا هستیم.
رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع) همچنین برای ساخت یک کتابخانه بزرگ به همراه سالن مطالعه برای استفاده طلاب، دانشجویان و حتی دانش آموزان منطقه پردیسان در این دانشگاه اعلام آمادگی کرد و گفت: در این زمینه آماده همکاری با دستگاه‌های متولی هستیم.
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار