معاون هماهنگی عمرانی فرمانداری دلگان گفت: همچنان ۲۲ محور‌ مواصلاتی دلگان مسدود است و نیرو‌های امداد و ادارات مختلف برای خدمات رسانی به این مناطق بسیج شدند.

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - رحمانی  گفت: براساس گزارش اداره حمل و نقل و راهداری دلگان بر اثر بارندگی‌های ۲۴ ساعته اخیر و جاری شدن رودخانه‌های فصلی محور‌های دلگان_ ایرانشهر، دلگان _ زهکلوت و دلگان _جلگه چاه هاشم مسدود است و شهروندان از هر گونه تردد در این محور‌ها خوداری کنند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان  در حال حاضر راه مواصلاتی ۲۲ روستای شهرستان مسدود و آب آشامیدنی دو روستا قطع است.

بیجار به ارتقای جاده دلگان - زهکلوت به محور اصلی اشاره کرد و گفت: منابع استانی محدود است و اکثر استان به لحاظ شاخص‌های توسعه‌ای از جمله راه‌ها با متوسط کشوری فاصله دارد.

او می گوید: در بحث منازل مسکونی هم بنیاد مسکن آمار برداری انجام خواهد داد و در کوتاهترین زمیان عملیات بازسازی انجام خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار گفت: دولت برای مساکن روستایی و شهری مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات در نظر گرفته که نرخ این تسهیلات برای مساکن روستایی، ۴ درصد و شهری ۵ درصد پیش بینی شده است.

او می گوید: خسارتی که در حوزه کشاورزی وارد شده برآورد آن توسط مسئولان مربوطه انجام و حتما رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار