رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای پرواز ققنوس بهمن ماه امسال در اصفهان برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان -  حسین رجب پور گفت: جشنواره پرواز ققنوس فرصتی برای دیده شدن آثار تولیدات فرهنگی و رسانه ای دانش آموزان می‌باشد یکی از نیاز‌هایی که دانش آموزان در سن نوجوانی دارند واینکه سعی می‌کنند خودشان را نشان بدهند.

در تابستان سال ۱۴۰۰ با مشورت‌های انجام شده با هیات‌های اندیشه ور طرح پرواز ققنوس آماده شدو از دو ماه گذشته تاکنون وارد مرحله تولید پوستر و فعالیت‌های جدی شد.

جشنواره فرهنگی، هنری و رسانه ای پرواز ققنوس برای اولین بار درسطح کشور در استان اصفهان انجام شد.

او گفت: تمرینی که نوجوانان و دانش آموزان ایرانی برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی انجام می‌دهند در فعالیت‌های فضای مجازی و فعالیت رسانه ای دیده نمی‌شدجشنواره فرهنگی هنری رسانه ای پرواز ققنوس فرصت را به نوجوانان و دانش آموزان برای دیده شدن داد و با بهره گیری و با پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، بسیج دانش آموزی و حمایت‌های معاونت فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اتفاقات گسترده ای در این زمینه انجام خواهد شد.

فعالیت‌های رسانه ای متعددی مثل پادکست، تولیدکلیپ، فعالیت‌های هنری، هنر‌های نمایشی، سرود در جشنواره پرواز ققنوس رصد می‌شود.

به گفته رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان اصفهان فراخوان جشنواره پرواز ققنوس از بهمن ماه امسال در مدارس توزیع خواهد شد و در تیرماه سال ۱۴۰۱ در همایشی نتایج آن اعلام خواهد شد.

قرار است در جشنواره پرواز ققنوس بیش از ۵۰ نفر برگزیده انتخاب شوند و به آن‌ها تندیس، لوح تقدیر و هدایایی داده شود بعد از آن استعداد یابی انجام می‌شود و بعد از آن برگزیدگان جشنواره مورد آموزش حرفه ای‌تر قرار خواهند گرفت.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.