پس از کمپین جمع آوری پول برای صیادمنش، پیشنهاد زوریا برای جذب اللهیار بازهم از سوی فنرباغچه رد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان- سایت ترکیه‌ای خبر داد که باشگاه فنرباغچه تصمیم گرفته که با اللهیار صیادمنش ادامه دهد و این بازیکن اکنون در حال تمرین با این تیم است.

از طرفی رسانه‌های اوکراینی خبر دادند که زوریا برای بازگرداندن صیادمنش به فنرباغچه یک پیشنهاد ارائه داده است. زوریا می خواست با پرداخت ۶۰ درصد از مبلغ ۳.۵ میلیون یورویی، این بازیکن را دوباره به اوکراین بازگرداند، اما فنر باغچه پیشنهاد زوریا را رد کرد و برای اننتقال این بازیکن درخواست کرد تیم اوکراینی تمام ۳.۵ میلیون یورو را پرداخت کند، اما زوریا این پیشنهاد را نپذیرفت.

کمپین جمع آوری پول برای نگهداشتن صیادمنش

اللهیار صیادمنش در ابتدای فصل ۲۰-۲۰۱۹ با مبلغ ۷۵۰ هزار یورو از ایران به فنرباغچه منتقل شد. تیم اوکراینی صیادمنش در آستانه جدایی او نیز سعی داشت طی مذاکراتی تیم ترکیه‌ای را متقاعد کند تا صیادمنش ۲۰ ساله را در کنار یاران خود نگهدارد. محوبیت او در تیم اوکراینی به حدی بود که هواداران زوریا برای حفظ او کمپین جمع آوری پول برای دریافت رضایت نامه تشکیل دادند.

زوریا بازهم به دربسته برخورد/ مروری بر پیشنهادات نقل و انتقال صیادمنش

اللهیار صیادمنش که فنرباغچه او را به زوریا لوهانسک قرض داده بود، در این فصل در ۲۴ بازی ۹ بار دروازه حریفان را باز کرد و ۴ پاس گل برای خود ثبت کرد. صیادمنش در آستانه انتهای قرارداد قرضی اش با زوریا، از گزتپه ترکیه، هال سیتی و آندر لخت نیز پیشنهاد داشت. 

طبق خبر  «footballhub» غول‌های فوتبال  اوکراین نیز   (دیناموکیف) و (شاختار) پس از تجربه موفق صیادمنش در زوریا این بازیکن را زیرنظر داشتند و خواستار جذب او بودند. بازی در اوکراین سخت است، اما صیادمشن این راه ناهموار را پشت سر گذاشت و مورد توجه تیم‌ها قرار گرفت. 

آینده صیادمنش زیر ذره بین استقلال 

زوریا بازهم به دربسته برخورد/ مروری بر پیشنهادات نقل و انتقال صیادمنش

فنرباغچه همچنین مبلغ  ۷ میلیون یورویی برای صیادمنش در نظر داشت که با این مبلغ موافقت نشد، گفتنی است که  ۲۰ درصد از قیمت فروش این بازیکن به باشگاه استقلال می‌رسد و آینده صیادمنش برای استقلالی‌ها نیز اهمیت دارد.

شهاب زاهدی بازیکن سابق پرسپولیس در زوریا هم تیمی صیادمنش بود که اکنون برای اردو به ترکیه سفر کرده است. او که تجربه یک خروج نیم فصلی را پیش‌تر پشت سرگذاشته بود گفت: جدایی از تیم به این شکل برای بازیکنان دشوار است، زیرا بازیکن باید با تیمش هماهنگ شود و برای اثبات خود به تیم باید زمان بگذارد.  

 صیادمنش در سال ۲۰۱۹ از استقلال راهی فنرباغچه شد و به علت سن کمش مدتی را به صورت قرضی برای استانبول اسپور بازی کرد. 


بیشتر بخوانید

شانس تیم های مطرح اوکراینی برای جذب صیادمنش


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار