ششمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش چرم همدان از فردا ۳۰ دی ماه به مدت چهار روز در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان-رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای رونق کسب و کار تولیدکنندگان و افزایش صادرات است.

او گفت:قطار تولید صنعت کیف و کفش همدان در حال حرکت است و در بدترین شرایط کرونایی و محدودیت‌ها هم کارخانجات تولیدی ما تعطیل نشدند.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان گفت: نمایشگاه دوره‌ای صنعت کیف و کفش چرم، نخستین در شهر همدان به عنوان پایلوت برگزار شد و حضور و استقبال تولیدکنندگان همدانی در نمایشگاه‌های استان‌های دیگر بی نظیر بوده است.

احمد گازرانی گفت:در نظر داریم از طریق برگزاری نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش همدان بازار جدیدی را جذب و وارد بازار کشور‌های دیگر شویم وتأکید ما در صدد ارتباط تجاری و صادرات به کشور‌های تاجیکستان، روسیه، ترکیه، سوریه، افغانستان و پاکستان است.

او گفت:استان همدان در زمینه تولید کفش‌های زنانه بسیار موفق عمل کرده است و بیش از ۹۸ درصد از کفش‌های زنانه موجود در بازار همدان مربوط به تولید استان است.

رئیس اتحادیه کیف و کفش همدان از برگزاری مسابقه طراحی و ساخت کفش‌های زنانه در همدان خبر داد و گفت: این مسابقه به صورت کشوری اطلاع رسانی شده و ۱۲ تیم طراحی مورد تایید داوران قرار گرفته که در روز جمعه یکم بهمن ماه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته گازرانی در نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش همدان انواع ماشین‌آلات، مواد اولیه و تولیدات کارخانه‌جات به نمایش در می‌آید و این نمایشگاه‌ها فرصتی برای استفاده از امکانات و مدل‌های روز است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار