مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این مرکز در دهه فجر ۲۲ هزار دقیقه عملیات رسانه‌ای با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده اجرا می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر- سید حسین ناظر گفت: از این میزان برنامه ۱۰ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۱۱ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه زیرنویس و هزار دقیقه در خبر و فضای مجازی در گستره استانی ، ملی و فراملی پخش می‌شود.

او در در همایش مجازی مدیران کل مراکز استان‌های سازمان صداوسیما، گفت: پخش زنده راهپیمایی ۲۲ بهمن، برنامه های زنده و ضبطی رادیویی و تلویزیونی فجر پیروزی، عصر انقلاب، فجر صادق، کاروان فجر و حماسه حضور با محوریت پویش‌های مردمی و نگاهی به گذشته، حال و آینده برای انتقال مفاهیم و گفتمان انقلاب اسلامی در تعامل نسل‌های قدیم و جدید، و نگاه امیدوارانه و واقع گرایانه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بخشی از این فعالیت رسانه‌ای است.

مدیر کل صدا و سیما و رئیس کارگروه اطلاع‌رسانی و رسانه های ستاد دهه فجر استان بوشهر می‌گوید: علاوه بر صدا و سیما، حدود صد رسانه شامل روزنامه، هفته‌نامه، خبرگزاری و پایگاه خبری، عملکرد کارگروه‌های ۲۲ گانه ستاد دهه فجر این استان و حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را پوشش رسانه‌ای خواهند داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.