سرپرست میراث فرهنگی گیلان گفت: ۱۶۴ ویژه‌برنامه فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تا ۲۶ بهمن ماه امسال در سطح استان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - ولی جهانی گفت: ۱۶۴ برنامه توسط اداره کل و ادارات شهرستانی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان به مناسبت گرامیداشت ایام فرخنده ولادت حضرت زهرا (س)، ایام الله دهه مبارک فجر و پانزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در نظر گرفته شده است.

این ویژه برنامه‌ها تا روز سه شنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۰ مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت علی (ع) در سطح شهرستان‌های مختلف استان گیلان برگزار خواهند شد.

افتتاح نخستین مجموعه گردشگری کشاورزی استان گیلان در شهرستان لاهیجان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اجرای برنامه‌های هفتگی بنج‌شنبه بازار صنایع‌دستی در سطح استان به منظور حمایت از عرضه محصولات هنرمندان گیلانی، برگزاری جلسات پژوهشی تخصصی در مجموعه موزه‌های تخصصی، رونمایی از جام ارزشمند رشی که به تازگی از موزه ایران باستان به طور دائمی به موزه باستان‌شناسی رشت منتقل شده است از جمله برنامه‌های شاخص این ایام است.

ولی جهانی، سرپرست میراث فرهنگی گیلان

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان همچنین از اتخاذ تدابیر لازم برای تسهیل در ایاب و ذهاب مردم برای شرکت در این جشنواره‌های شهرستانی و خارج از شهر‌ها خبر داد.

برقراری سرویس رشت به موزه میراث روستایی سراوان و پیش بینی سرویس برای شرکت علاقه‌مندان مرکز استان در جشنواره آدم برفی منطقه سوباتان تالش از جمله این تسهیلات است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.