مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: در حال حاضر ۲۵۰ مرکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد - محمد شجاعان گفت: در ۹ ماهه امسال مراکز نیکوکاری استان با همراهی و مشارکت خیران محله، بیش از ۸۷ میلیارد تومان در زمینه‌های جهیزیه و ازدواج، بهداشت و درمان، مسکن و ساختمان، اکرام ایتام و محسنین، اشتغال و کارآفرینی، معیشت، فرهنگی و آموزش در قالب کمک‌های نقدی، غیر نقدی به نیازمندان کمک کردند.

او می گوید: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی از جمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

به گفته شجاعان افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ تماس گرفته تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات مورد نیاز انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.