جانشین فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر اینکه مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است، گفت: نتیجه نهایی مقاومت نیز پیشرفت و استحکام داخلی کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم - سرهنگ مهدی کبیری پور گفت: امروز روز غزه است نماد ایستادگی و مقاومت، باریکه‌ای که در شدیدترین محاصره، ۲۲ روز مقاومت کرد و ثمره‌اش عزت و آبرو برای مردمان مقاومت شد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: جریانات و حوادث تاریخی نشان داده که همواره هزینه سازش بیشتر از مقاومت بوده است، مثال‌های بارز این ادعا عبارت از حادثه بوسنی، قرارداد ترکمنچای، سقوط لیبی و قزافی و برجام است.

کبیری پور با تأکید بر اینکه مهم‌ترین اثر مقاومت و ایستادگی، حفظ عزت و اقتدار ملی است،گفت بیان کرد: نتیجه نهایی مقاومت نیز پیشرفت و استحکام داخلی کشور است، بر همین اساس مستکبرین عالم از راه‌ها و نقشه‌های مختلف به دنبال کم‌رنگ کردن اراده‌ها و تضعیف روحیه‌ها، به‌خصوص در نسل جوان است.

جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) با اشاره به تبعات کوتاه آمدن در برابر دشمن گفت: ملتی که اراده ایستادگی و مقاومت ندارد لاجرم در زیردست و پای دشمنانش، حیات خفت‌بار خود را جست‌وجو خواهد کرد.

کبیری پور گفت: علاوه بر دشمنان خارجی، همیشه افراد حقیری که به دلیل پستی و فرومایگی خود، دنبال وابستگی همه‌جانبه به صاحبان زر و زور در عالم بوده‌اند و این‌ها چه بدانند و چه ندانند، در زمین ظالمان و ستمگران به بازی گرفته‌شده‌اند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت:این نکته دقیق را حضرت آقا به این شکل بیان فرموده‌اند: هر حرکتی که منجر به این بشود که نسل جوان احساس کند باید از صحنه‌ی مقاومت کناره بگیرد، این حرکت، باواسطه یا بی‌واسطه، مربوط به آمریکا و نظام استکباری است؛ این‌یک معیار کلی است.

جانشین فرماندهی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم گفت: امروز بر همه ما تکلیف است که با الگو گیری از قله‌ها و نماد‌های مقاومت، همچون سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی، جوانان و نوجوانان را در مسیر مقاومت و ایستادگی، تقویت و آگاه کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار