فرمانده سپاه بابلسر گفت: در طرح جبهه خرمشهر‌ها به دنبال آن هستیم که مردم سهم‌بری عادلانه از اقتصاد داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-مصطفی بازوند در اجلاسیه مجمع بسیجیان شهرستان بابلسر گفت: در طرح جبهه خرمشهر‌ها به دنبال آن هستیم که مردم توانمند و رشید شوند و سهم‌بری عادلانه از اقتصاد داشته باشند.

کار مردمی که با ابتکار حضرت امام در ابتدای انقلاب، بسیج نامگذاری شد، کاری است که سرنوشتش تضمین شده و جزء سنت‌های الهی است.

به گفته بازوند:خداوند علاوه بر این سنت‌های معمول بشری که برای مسلمان و کافر فرقی نمی‌کند، سنت‌هایی مختص مسلمانان قرار داده که در آیه ۲۵ سوره حدید فلسفه ارسال رسولان کتب را این می‌داند که خود مردم برای امورات خودشان قیام کنند.

اسلام و حضرت امام، شعار رشید شدن، توانمند شدن و روی پای خود ایستان مردم را سر داده‌اند؛ و در مقابل غرب به دنبال سود و منفعت است و معیار و شاخص اصلی عمل دولت‌هایشان بر این اساس است.

بازوند دلیل مشکلات اقتصادی امروز کشور را لیبرال بودن مسئولان اقتصادی دانست و از اجرای چندین طرح اقتصادی توسط جبهه خرمشهر‌های بابلسر برای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد در این شهرستان خبر داد.

یکی از کارکرد‌های طرح جبهه خرمشهر‌ها، بازگشت به مسجد است تا مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و امنیتی در محلات با محوریت مسجد حل شود.

در این طرح محله مهدوی با همکاری بسیج و امامان جماعت محلات، مسئولان و افراد دارای دارای نفوذ در محله اجرا می‌شود.

یکی از کارکرد‌های این طرح استفاده از ظرفیت‌های مادی و معنوی همان محله، برای رفع مشکلات است.

این طرح برای اولین‌بار در بابلسر در حال شکل گرفت و توسط سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گشایش یافت.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار