شناخت روحیات گردشگران کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری ایران در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت.

  باشگاه خبرنگاران جوان-  شناخت و آشنایی با روحیات گردشگران کشور هند به عنوان رهنمود از سوی معاونت گردشگری در دستور کار رایزن بازرگانی اعزامی به کشور هندوستان قرار گرفت.

بر این اساس در نظر گرفتن نوع ذائقه خوراکی هندی‌ها مبتنی بر گیاهان، لحاظ کردن اصول ارزشی آنها، در نظر گرفتن فضای مجازی مورد علاقه فعالیتشان و نیز تمایل آن‌ها به نوع مکان و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بخشی از مباحث مورد توافق برای حرکت به سوی تامین زیرساخت‌های مورد نیاز مطرح شد.

برگزاری فستیوال‌های متعدد از قبیل موسیقی، غذا، اقوام، فرهنگی، شب‏های ایرانی و نیز استفاده از جشن سده از جمله پیشنهاد‌های مطرح در راستای جذب گردشگران هندی بر مبنای علاقه‌مندی آن‌ها به رویداد‌های متنوع به شمار می‌آید.

علاوه بر این بر مبنای اینکه هندی‌‏ها از ایران شناخت کافی ندارند و باید این آگاهی از طریق تور‌های آشنا‌سازی، تبلیغات محیطی، دیجیتالی و ... ایجاد شود برنامه‌ریزی برای تبلیغات در شبکه‏های تلویزیونی با بینندگان متعدد از کشور هند، تهیه کلیپ از جاذبه‌های گردشگری مورد پسند گردشگران هندی، شرکت در نمایشگاه‏های داخلی و نیز نمایشگاه‏هایی خارج از این کشور که هندی‏ها حضور دارند و نیز تهیه و ارائه بسته‏های سرمایه‌گذاری با شرح و جزئیات کامل، برنامه‌ریزی برای حضور در بازار هندوستان از طریق نشست‏های B۲B و نیز اجرای تور‌های آشنا‌سازی بسیار حائز اهمیت است که در دستور کار دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی قرار گرفت.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار